آخرین اخبار

15. فروردين 1398 - 12:55   |   کد مطلب: 8905
گروه طبیعت دوستان شهر سوق که اکثرا از جوانان تشکیل شده است با برنامه هایی از جمله کوهنوردی دسته جمعی و دوچرخه سواری شناخته می شوند، اما این گروه فعالیت هایی از جمله زیباسازی شهری از طریق نقاشی و دیوار نگاره و هم چنین پاکسازی شهر از زباله ها را در برخی از ایام سال انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ گروه طبیعت دوستان شهر سوق که اکثرا از جوانان تشکیل شده است با برنامه هایی از جمله کوهنوردی دسته جمعی و دوچرخه سواری شناخته می شوند اما این گروه فعالیت هایی از جمله زیباسازی شهری از طریق نقاشی و دیوار نگاره و هم چنین پاکسازی شهر از زباله ها را در برخی از ایام سال انجام می دهد.

 
 
در ایام عید عید این گروه فعالیت پاکسازی در نقاط گردشگری بخش سوق را انجام میداد که اوج آن حرکت دسته جمعی و وسیع این گروه در خروجی های شهر به سمت نقاط گردشگری بود. گروه طبیعت دوستان شهر سوق در روز طبیعت و‌در خروجی های شهر اقدام به توزیع کیسه زباله به گردشگران را با حضور گسترده جوانان انجام دادند که با استقبال گردشگران روبه رو شد.
 
 
 
این گونه فعالیت ها که به وسیله جوانان انجام می شود می تواند آثار مثبت در ارتقاء فرهنگ مخصوصا برای کودکان،نوجوانان و جوانان داشته باشد و علاوه بر این چهره زیبایی از شهر و مناطق گردشگری بعد از یک سفر در ذهن بیننده خواهد ماند.
 
 
 
در ادامه تصاویر مربوط به گروه طبیعت دوستان آمده است: 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
 
 
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک