آخرین اخبار

11. فروردين 1398 - 14:29   |   کد مطلب: 8901

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ بارش باران در روزهای ابتدایی سال 98 موجب شکه شدن همه مردم ایران شد و این مسئله بیش از همه متوجه استان هایی بود که شدت بارش ها در آن استان موجب بروز خسارت های مالی  جانی شدند.

 

 رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، آخرین آمار قربانیان سیل اخیر در کشور را ۴۵ نفر اعلام کرده بود. سیل اخیر به غیر کشته ها و مصوم های که برجای گاشت موجب تخریب زیرساخت های بسیار در زمینه های مختلف شده است.

 

زمین های کشاورزی، ساختمان ها، پل ها و جاده ها بخشی از خسارت های مادی است که سیل برجای گذاشت.

با توجه به ورود سامانه جدید بارشی که شب گذشته از غرب و جنوب غرب وارد کشور شد، مدیریت بحران استان های جنوبی و جنوب غربی هشدارهای لازم را به مردم داده اند و همچنین همه ارگان ها و ادارات ذی ربط در این استان ها در آماده باش قرار دارند.

 

 

بخش دیشموک یکی از بخش های شهرستان کهگیلویه است که سیل اخیر موجب مسدود شدن راه ها،قطع برق و آب برخی از مناطق آن شده است. به گونه ای که حلال احمر شهرستان  از طریق بالگرد برخی از این نیازهای این روستا ها را برای آن ها فراهم و به دست آن ها رساند.

امروز نیز بارش باران در منطقه دیشموک آغاز و در همین ابتدا باعث سیلابی شدن برخی از مسیر دهدشت به دیشموک شد.

البته تا کنون شدت سیلاب به حد بحران نرسیده است اما همین امر خود هشداری است برای مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه.

 

 

برخی از جاده های روستایی دیشموک و جاده دیشموک به خوزستان همچنان مسدود است و برق این منطقه نیز با مشکل مواجه شده است که نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک