آخرین اخبار

8. فروردين 1398 - 13:27   |   کد مطلب: 8895
شهر دهدشت به عنوان مرکز شهرستان کهگیلویه در کنار شهرهای دیگر استان کهگیلویه و بویر احمد به ‌عنوان مناطق گردشگری مهم استان های جنوب کشور شناخته می‌شود و همواره موردتوجه گردشگران قرارگرفت است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ شهر دهدشت به عنوان مرکز شهرستان کهگیلویه در کنار شهرهای دیگر استان کهگیلویه و بویر احمد به ‌عنوان مناطق گردشگری مهم استان های جنوب کشور شناخته می‌شود و همواره موردتوجه گردشگران قرارگرفت است. در این شهر  بیش از 20 اثر تاریخی و گردشگری وجود دارد که تعدادی از آن ها به ثبت ملی رسیده است.

 

در اطراف شهردهدشت بخش ها،شهر ها و روستای بسیار زیادی وجود دارد که دارای مناطق و مناظر بسیار زیبایی برای  گردشگری است و شماری از اماکن و مناظر طبیعی خوان خود را برای استقبال از مسافران نوروزی گسترده اند.

 

مسافرین نوروزی از شهرستان ها و استان های مجاور، این روز ها  شهرستان کهگیلویه را برای تعطیلات ایام نوروز خود انتخاب کردنده اند. برخی از این مسافرین در پارک جنگلی شهر دهدشت چادر زدند و ساعاتی را برای نظاره جاذبه های گردشگری در شهرستان کهگیلویه می گذرانند.

 

بافت قدیم شهر دهدشت که بسیاری از آثار باستانی و تاریخی دهدشت در آن قرار دارد فاصله چندانی از پارک جنگلی شهر جدید ندارد و مسافرین میتوانند با پای پاده و در کمتر از 15 دقیقه خود را به آنجا برسانند و از دیدن مناظر شگفت انگیز و تاریخی آن لذت ببرند و تصاویر زیبایی از آن جا را به یادگار بگیرند.

 

ناگفته نماند که پارک جنگلی دهدشت با وجود اینکه هر ساله پذیرای مسافرین نوروزی و در دیگر ایام سال پذیرای مردم شهر دهدشت است اما هنوز برخی از امکانات اولیه رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی مناسب وآب آشامیدنی مناسب را ندارد. با این حساب توجه به این امر مخصوصا در این ایام باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین شهرستانی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک