آخرین اخبار

25. اسفند 1397 - 13:47   |   کد مطلب: 8885
کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته جهت کمک به افراد مستمند فقرا و ایتام نیازمند، همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری جشن ملی نیکوکاری نموده و در برنامه کاری خویش دارد و انتظار می رود مردم ما را در این امر خیر یاری رسان نیازمندان به صورت نقدی و جنسی باشند و تا پایان سال آماده دریافت هدایای نیکوکاران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته جهت کمک به افراد مستمند فقرا و ایتام نیازمند، همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری جشن ملی نیکوکاری نموده و در برنامه کاری خویش دارد و انتظار می رود مردم ما را در این امر خیر یاری رسان نیازمندان به صورت نقدی و جنسی باشند و تا پایان سال آماده دریافت هدایای نیکوکاران هستیم.

 

محمد برومند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سوق در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: اداره کمیته امداد بخش سوق از تیرماه ۹۵ استقلال پیدا نمود که تا پایان آذرماه ۹۶ زیر نظر مدیریت شهرستان کهگیلویه خدمات‌دهی داشته و از دی ماه ۹۶ از شهرستان کهگیلویه منفک و زیرنظر امداد استان به صورت مستقل ارائه خدمات به ولی نعمتان تحت حمایت می نماید. لذا در همین راستا در سال جاری خدمات بسیاری را در همه زمینه ها در اختیار جامعه هدف خود که شامل افراد بی بضاعت است قرار داده.

 

برخی از فعالیت های این اداره در سال ۹۷ در ادامه آمده است :

 

پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش شامل ۱۲۶۵ خانوار با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ششصد و سی و هشت میلیون تومان در سال ۹۷ که از این تعداد ۲۴۵ خانوار از محل اعتبارات تبصره ۱۴ با جمعیت 735 نفر بهرمند و مابقی به تعداد ۱۰۲۰ نفر خانوار با جمعیت 2284 نفر معیشت بگیر امداد هستند.

 

کمک به تهیه جهیزیه و هدیه به پسران داماد تحت حمایت به تعداد ۱۱۱ مورد با اعتباری بالغ بر ۲۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض؛ جهیزیه ۵۰ مورد و هدیه پسران ۶۱ مورد.

 

پرداخت اجاره مسکن به چهار خانوار نیازمند به مبلغ 4 میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان به صورت بلاعوض. پرداخت هزینه به دانشجویان و طلاب تحت حمایت به تعداد ۵۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض.

 

 

از دیگر فعالیت های کمیته امداد امام خمینی بخش سوق می ‌توان به پرداخت کمک هزینه به دانش آموزان، تعمیر و احداث مسکن شهری و روستایی، اعطای وام های خود اشتغال زایی، توضیح لوازم خانگی آموزش خانوارهای تحت حمایت در زمینه اشتغال، پرداخت به افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعین حسینی، انجام و برپایی اردوهای زیارتی، پرداخت هزینه های درمان به نیازمندان، پرداخت به کودکان نیازمندی که دچار سوء تغذیه بودند، جمع آوری کمک های مردمی از جمله نذر و قربانی و پرداخت وام قرض الحسنه به ۱۲۵ نفر می توان اشاره کرد.

 

وی در پایان گفت: کلیه هدایای جمع آوری شده از خیرین در همه زمینه ها در همین منطقه توزیع و اسناد آنها موجود است و ریالی از پول این منطقه در جای دیگری مصرف نگردید و نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک