آخرین اخبار

29. بهمن 1397 - 11:10   |   کد مطلب: 8858
پارسایی:هدف از تشکیل این جلسه دعوت به همفکری و همدلی بوده و در این سال ها بارها شکست هایی خوردم و بعد از هر شکستی بلند شدم اما در این حادثه ای که رخ داد فشارهای وارد آمده به حدی بود که باعث کهیر زدن صورتم شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در پی حواشی بوجود آمده در بازی دو تیم لیگ برتر هندبال کشور،فرازبام خائیز و زاگرس اسلام آباد تیم فرازبام نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در دهدشت برگزار کرد.

در ابتدای این نشست مجید پارسایی مدیرعامل تیم هندبال فرازبام گفت:هدف از تشکیل این جلسه دعوت به همفکری و همدلی بوده و در این سال ها بارها شکست هایی خوردم و بعد از هر شکستی بلند شدم اما در این حادثه ای که رخ داد فشارهای وارد آمده  به حدی بود که باعث کهیر زدن صورتم شد.
 
 
 
پارسایی با اشاره به آماده سازی تیم چند روز قبل از برگزاری مسابقه گفت: قبل از برگزاری مسابقه تلاش های فراوانی صورت گرفت تا این مسابقه را با کیفیت انجام دهیم و کیفیت هندبال و ورزش شهرستان کهگیلویه را به همه نشان دهیم. علیرغم اینکه حتی خوشبین ترین تماشاگر ما هم تصور نمی کرد که بتوانیم در مقابل تیم کرمانشاه نتیجه ای بگیریم توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.
 
وی ضمن ابراز نارضایتی از اتفاقات پیش آمده گفت : از اوایل بازی حواشی بوجود آمد که ناشی از کم تجربگی تماشاگران ما بود و تماشاگران اسیر تجربه بازیکنان تیم اسلام آباد شدند. 
 
مدیر عامل تیم فرازبام خائیز گفت :رفتار تماشاگران ما در مسابقات مختلف موجب رضایت تیم های مختلف می شد در حدی که برخی از تیم ها برای مسافرت به این شهرستان و‌دیدن جاذبه های گردشگری آن از ما راهنمایی می گرفتند.اما در بازی آخر متاسفانه ناشی گری چند جوان باعث بروز اتفاقات ناخوشایند در هفته شانزدهم رقابت ها شد.تیم زاگرس کرمانشاه بازی و اخلاق را باختند، برخی تماشاگران ما نیز اشتباهاتی انجام دادند.
 ورزش هندبال  با سختی ها و دشواری ها فراوانی در شهرستان کهگیلویه پا گرفته و همان طوری که تیم هندبال ما در رده های پایه عناوینی را کسب کرد امیدواریم که در رده بزرگسالان نیز بتوانیم‌ انتظارات مردم را برآورده کنیم.
 
 
ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: وقتی یک مسابقه در سطح اول کشور برگزار می شود و تیمی که ۱۵ هفته صدرنشین لیگ برتر هندبال کشور است  در مقابل تیم هندبال فرازبام شکست میخوذرد طبیعی است که دست به تشنج و بروز اتفاقاتی بزند که باعث ایجاد چنین حواشی در شهرستان شود.
 
 
وی با اشاره به اتفاقات بازی فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام آباد گفت : دوستان رسانه و مطبوعات انتظار ندارند که در سایت های کرمانشاه به گونه ای مطالب را نشر دهند که مطابق ذوق رسانه های ما باشند و بر همین اساس مطالبی در رسانه های مختلف کرمانشاه به گونه ای منتشر شده که اگر کسی نداند فکر میکند که کل شهرستان کهگیلویه علیه تیم اسلام آباد وارد زمین شده است.
 
 
کاظمی جو گفت : وقتی میبینیم که همه پیرامون مسائل شهرستان دغدغه هایی داریم و و از آن جایی که فراز بام در سطح اول ورزش کشور رقابت می کند همیشه سعی شده که در حد امکان از این تیم خوب شهرستان حمایت شود. مجموعه فرازبام علاوه بر توسعه ورزش شهرستان می تواند در توسعه صنعت گردشگری و شناساندن شهرستان کهگیلویه به کل کشور تاثیر گذار باشد.
 
ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه گفت: این امر در حیطه ورزش  و در ورزشگاه های مختلف کشور این امر طبیعی است و در همین مسابقه اخیر لیگ برتر کشور در یکی از بازی ها عده ی کمی از تماشاگران اقدام به پرتاب صندلی کردند اما ناگفته نماند که همه ما از وضعیت بوجود آمده ناراحت هستیم و همیشه این را گفته ایم که ما نباید اخلاق را ببازیم اما این باعث نمی شود که اشتباهات چند نفر به پای یک شهرستان و مجموعه خوب فرازبام تمام شود.
 
 
وی افزود : مسئله دیگر در این بین این است که حضور مسئولین شهرستانی و استانی می تواند تاثیر خوبی در روحیه این مجموعه ورزشی داشته باشد و عدم توجه به چنین مجموعه هایی مطمئنا تاثیر عکس خواهد داشت. مسئولین باید به حساسیت موضوع پی ببرند و حمایت های خود را از این مجموعه و مجموعه ها و اشخاص شهرستان کهگیلویه که در سطح بین المللی در زمینه های مختلف می درخشند دریغ نکنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک