آخرین اخبار

29. بهمن 1397 - 10:59   |   کد مطلب: 8857
سازمان مردم نهاد بلاد شاپور دهدشت یکی از این سازمان هاست که در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی فعالیت میکند.این سازمان در سال 1392 به همت تعدادی از جوانان کهگیلویه تاسیس شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ از جمله نهادهای تسهیل گر در فرایند توسعه جوامع در عصر جهانی شدن سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی موسوم به (NGO) می باشند که توانسته اند خیلی از مسایل پیشروی جهت رسیدن به توسعه فرهنگی را حل کنند.

 
سازمان مردم نهاد بلاد شاپور دهدشت یکی از این سازمان هاست  که در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی فعالیت میکند. این سازمان در سال 1392 به همت تعدادی از جوانان کهگیلویه تاسیس شد.
 
 
 
 
از جمله فعالیت هایی که این سازمان در شهر دهدشت انجام داده است زیباسازی شهر بوده که با ایده های بسیار خلاقانه و زیبا توانسته از تهدیدات وحتی مکان های مختلف مثل سطل های زباله کیوسک‌های تلفن عمومی مخروبه  و دیوارهای شهر بهترین استفاده را برده و در زیباسازی شهر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و با این گونه حرکات توانستند که رضایت مردم را جلب کنند.
 
 
 
از دیگر فعالیت های این گروه برگزاری همایش های پاکسازی مناطق مختلف شهر دهدشت از زباله با حضور هنرمندان،رسانه ها، مسئولین و عموم مردم بوده که تا کنون ۵۸ همایش در همین زمینه صورت گرفته که علاوه بر پاکسازی مناطق آلوده باعث ترویج فرهنگ جلوگیری از ریختن زباله شده است.
 
 
به غیر از این فعالیت ها ، این سازمان در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی  فعالیت هایی از جمله راه اندازی دیوار مهربانی کتاب، راه اندازی کافه کتاب در پارک میدان مرکزی شهر، نقاشی کیوسک‌های مخابراتی با موضوع کتاب بوده است.
 
برگزاری نمایشگاه کتاب ، ایستگاه مطالعه، مسابقه عکس ونقاشی و... از دیگر فعالیت های این سازمان مردم نهاد است.
 
در ادامه تصاویر مربوط به این سازمان آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک