آخرین اخبار

28. بهمن 1397 - 10:16   |   کد مطلب: 8856
هاشمی پور گفت : منزلت آزادی و عدم وابستگی را کسی می داند که برایش جنگیده و هزینه داده باشد و همه می دانیم که خون بهای این عطیه الهی(استقلال و آزادی) در کلام رهبر معظم انقلاب، وجود هزاران شهید و جانباز و آزاده و بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری  کهگیلویه؛عدل هاشمی پور  نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با کهگیلویه پیرامون توصیه های رهبری به جوانان گفت:قبل از هر چیز ذکر این نکته لازم است که بنا بر اذعان و اعتراف رسانه های خبری معتبر دنیا، دیدارهای رهبر فرزانه انقلاب با مردم و مسئولان، سران کشورهای دنیا و همچنین مواضع ایشان در قبال مسائل مهم جهانی همواره محور اصلی بحث سیاستمداران و تحلیلگران قرار میگیرد و سر خط تمام رسانه های جهان است.

 
هاشمی پور گفت : بیانیه اخیر معظم له و تکیه و تأکید ایشان در چهل سالگی انقلاب بر دو محور اصلی و اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی استقلال و آزادی نیز به صورت خاص، به عنوان راهبرد و چشم انداز ملت ایران، کانون توجه تحلیل گران رسانه های داخلی و خارجی و حاکمان کشورهای مختلف قرار گرفته است که جای مسرت و مایه غرور و فخر همه ایرانیان است.
 
 
 
وی افزود : منزلت آزادی و عدم وابستگی را کسی می داند که برایش جنگیده و هزینه داده باشد و همه می دانیم که خون بهای این عطیه الهی(استقلال و آزادی)  در کلام رهبر معظم انقلاب، وجود هزاران شهید و جانباز و آزاده و بسیجی است.
 
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اشاره به بخشی از جملات رهبر معظم انقلاب گفت : این جمله پر معنای ایشان که فرموده : «استقلال نباید به معنای زندانی کردن سیاست و اقتصاد کشور در میان مرزهای خود و آزادی نباید در تقابل با اخلاق و قانون و ارزشهای الهی و حقوق عمومی باشد» 
علاوه بر تعیین نمودن حد و مرز و گستره ی این مؤلفه ها، به عنوان راهکار و راهبرد برای تصمیم سازان، تصمیم گیران، دولتمردان، همگان و عموم مسلمانان تلقی می شود و تبیین  آن وظیفه همه ما به ویژه دولت و مجلس است.
 
عدل هاشمی در پایان گفت: نکته قابل تأمل و تدبر دیگر تذکری است که یادآوری فرموده اند: با تأویل و توجیه های ساده لوحانه و مغرضانه نمی توان انقلاب را در خطر قرار داد.در حقیقت این تذکر، هشدار و بیدار باش به کسانی است که دائم نق می زنند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک