آخرین اخبار

27. بهمن 1397 - 12:28   |   کد مطلب: 8854
با توجه به بارش شدید برف در مناطق مله دلگکی، سادات، دیلگون و سایر مناطق سردسیری محل عبور جاده ارتباطی چرام - سرفاریاب - یاسوج، جاده یاد شده تا اطلاع ثانوی برای مسافرت مناسب نبوده در صورت مسافرت ضروری، مسیر دیگری را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مسئول روابط عمومی راهداری چرام از بازگشایی جاده ی ارتباطی کهگیلویه - یاسوج خبر داد و گفت: مردم هشدارهای هواشناسی ومدیریت بحران راجدی بگیرند.

ابوالفضل خاضع  مسئول روابط عمومی راهداری چرام در گفت و گو با خبرنگارکهگیلویه گفت: بارش برف در روزهای گذشته منجر به مسدود شدن مسیر جاده دهدشت –یاسوج معروف به جاده جخونه شده است و نیروهای راهداری در چندین نوبت اقدام به نمک پاشی و برف روبی کرده که به بازگشایی این مسیر انجامیده است.

 

خاضع با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در این مسیر ادامه دارد گفت: جاده دسترسی به دهدشت و شهرستان های کهگیلویه بزرگ با اقدامات انجام شده اکنون باز شده است.

 

وی افزود: با توجه به بارش شدید برف در مناطق مله دلگکی، سادات، دیلگون و سایر مناطق سردسیری محل عبور جاده ارتباطی چرام - سرفاریاب - یاسوج، جاده یاد شده تا اطلاع ثانوی برای مسافرت مناسب نبوده و با توجه به شدت حادثه خیزی، مسافرت در مسیر مذکور بدون زنجیر چرخ و لحاظ سایر تمهیدات ایمنی بسیار مشکل، خطرناک و با اتلاف وقت بسیار همراه است، لذا خواهشمند است در صورت مسافرت ضروری، مسیر دیگری را انتخاب کنید.

 

خاضع با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بارش برف و باران گفت: رانندگان و مسافران به هشدارهای هواشناسی وستاد بحران توجه و درصورت امکان ازسفر غیرضروری خوداری کنند تا دچار مشکل نشوند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک