آخرین اخبار

21. بهمن 1397 - 11:32   |   کد مطلب: 8844
در اکثر شهرها مناطقی وجود دارد که از جنبه های مختلف ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر و همچنین برای گذراندن اوقات فراقت خانواده ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در اکثر شهرها مناطقی وجود دارد که از جنبه های مختلف ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر و همچنین برای گذراندن اوقات فراقت خانواده ها هستند.

 

یکی از این مکان ها تپه نورالشهدا یا "تپه شهدای گمنام " است، تپه های شهدای گمنام در همه شهرهای کشور علاوه براینکه یک مکان مقدس و مذهبی  تلقی می شود، مکانی مناسب برای خانواده ها و گردشگران به حساب می آید، در بسیاری از شهرهای کشور توجه ویژه ای  به این اماکن می کنند و در فصول مختلف قابلیت گردشگری نیز دارند.

 

وقتی به بالای تپه شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد می‌رسیم منظره بنای یادبود شهدا بیشتر شبیه ورم یک جراحت به نظر می‌رسد.

تپه شهدای گمنام شهرسوق یکی از این مکان هاست که بعد از گذشت سالها از تشییع این شهدای والامقام هیچ یک از مسئولین کوچکترین اقدامی نسبت به آن انجام نداده است.

 
 
 

 

حجت الاسلام کیانی امام جمعه شهر سوق در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: از حدود دوماه پیش اقدام به تهیه منابع مالی و همچنین تهیه نقشه و طرح مناسب،جهت باسازی قبور مطهر شهدا کردیم و هم اکنون فعالیت بازسازی در حال اقدام است.

وی گفت: هیچ یک از مسئولین جهت بازسازی قبور شهدا هیچ گونه کمکی نکرده و هم اکنون نیز منتظر وسایل و ماشین آلات جهت بتون ریزی و ساخت و ساز هستیم و همین امر نیز باعث کند شدن کار شده است.

گفتنی است که مقبره قبلی شهدای گمنام شهر را نیز جوانان این شهر از طریق کمک های مردم ساخته بودند. که تصویر آن نیز آمده است.
 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک