آخرین اخبار

14. بهمن 1397 - 1:50   |   کد مطلب: 8839
این کارخانه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که سهم عمده ای در اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در این شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ساخت طرح بزرگ تولید آجر و سفال دهدشت دی ماه سال 1388با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهگیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه آغاز شد  اما به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران بعد از 7 سال به همت و تلاش مهندسان و کارگران ایرانی مرداد ماه95 افتتاح شد .

 

این کارخانه در زمینی به مساحت 230 هزار مترمربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

خط اول تولید این کارخانه با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مرداد 95 با ظرفیت تولید 150 هزار تن آجر و سفال در سال راه اندازی و خط دوم تولید نیز در تابستان امسال نیز با ظرفیت تولید یک هزارتن در روز به بهره برداری رسید .

 

این کارخانه یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که سهم عمده ای در اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان دارد و بیش از یکصد نفر دراین کارخانه مشغول بکار هستند.

 

کارخانه تمام اتوماتیک آجر و سفال دهدشت بزرگترین تولید کننده آجر و سفال در کشور است که با بهره گیری از معادن ممتاز شیل منطقه ،تجهیزات پیشرفته و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به صورت کاملا مکانیزه با خشک کن صنعتی، کوره پخت تونلی و مجهز به آزمایشگاه با بهره گیری از آخرین لوازم و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی شده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک