آخرین اخبار

5. بهمن 1397 - 16:35   |   کد مطلب: 8833
مدیران باید از بین رسانه ها، مشاور رسانه ای انتخاب کنند و با هم تعامل سازنده داشته باشند چرا که خبرنگاران چشم و دوربین تیزی دارند

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه، جمعی از مسئولین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با اشاره به نزدیک بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال ۵۷ با جلوداری رهبری که روح خدایی داشت و از هیچ کس به جز خدا نمی ترسید، انقلابی به پیروزی رسید که تمام آمال و آرزوها را به منصه ظهور گذاشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ 8 ساله به کشور تحمیل شد که برای اولین بار دو ابرقدرت شرق و غرب علیه ملت ایران هم دست و متحد شدند، پس از آنکه دیدند از طریق گزینه نظامی بر ایمان و قلوب ایرانیان نمیتوانند پیروز شوند دست به اعمال تحریم های کمرشکن زدند که به قول رئیس جمهور آمریکا در تاریخ بشر بی سابقه بوده است.

 

 سرهنگ محقق زاده ادامه داد: اتفاقاتی که در چهل سال انقلاب ما به وقوع پیوست با استوار و پایدار بودن مردم و همچنین با وجود رهبری حکیم در صحنه هایی که نیازمند آن هستیم، بروز می کند و به قول غربی‌ها با یک سخنرانی نقشه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

 

وی افزود: انقلاب شکوهمند ما 40 سال از عمرش می‌گذرد و در بسیاری از صحنه ها پیشرفت های چشمگیری داشته و دارد، اما دشمن ما با اصل نظام مشکل دارد و هر چه در مقابل آن ها کوتاه بیاییم آنها راضی نمی شوند و هدفشان تخریب  اصل نظام است. دشمن نقشه هایی را در دهه های گذشته پیش بینی کرده بود که با شکست مواجه شد و اگر اتحاد ما مسئولین حفظ شود دشمن نخواهد توانست ضربه ای به ما بزند. هر چند هم اکنون نیز مشکلاتی  از جمله مشکلات گرانی و اقتصادی وجود دارد اما باز هم این مردم هستند که پای نظام و انقلاب هستند و باید همه قدر این مردم را بدانیم.

 

سرهنگ محقق زاده صحبت های خود را با ارائه دو پیشنهاد جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد و گفت: یکی از این پیشنهادات پخش پوسترهای با مضمون دستاوردهای انقلاب در شهرستان کهگیلویه است که باید در تلویزیون های شهری پخش شوند و دیگری راه اندازی میز خدمت در مساجد و جواب گویی به پرسش ها و مشکلات مردم از طرف مسئولین است.

 

وی در ادامه به صورت تیتر وار برنامه‌های سپاه ناحیه کهگیلویه در مورد سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را عنوان کرد:  فضاسازی مناسب، استقبال نمادین از امام و رژه موتوری در روز جمعه ۱۲ بهمن، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی در دهدشت، سوق و قلعه رئیسی،حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه های انقلاب، تورهای ایست و بازرسی، تقویت جشن های عملیاتی و ده ها برنامه دیگر فرهنگی و امنیتی از جمله این برنامه‌ها بودند.

 

فرماندار کهگیلویه در ادامه این جلسه گفت: همه ما باید مردم را با انجام وظیفه قانع کنیم و هجمه های دشمن که در فضاهای مجازی راه انداختند را خنثی کنیم که با بیان دستاوردهای انقلاب بین مردم می توان مردم را آگاه و اقناع کرد که برای حل این مسائل باید از جهت‌گیری‌های حزبی و سیاسی بپرهیزیم و بین مردم و مسئولین بدون غرض ورزی های سیاسی و قومی اعتماد زایی کنیم.

 

نیکبخت گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر باید اجرا شود و ادارات باید در این نمایشگاه ها دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به ایده مشاور رسانه ای اش گفت: مدیران باید از بین رسانه ها، مشاور رسانه ای انتخاب کنند و با هم تعامل سازنده داشته باشند چرا که  خبرنگاران چشم بیدار و دوربین تیزی دارند و مدیران باید مشاورین رسانه خود را نیز به ما معرفی کنند.

 

وی افزود: باید فاصله بین مدیران و مردم کم شود و برای این یکی از برنامه های جدی ما بازدید از بخش ها و شهرها جهت اطلاع از کاستی‌ها و کمبودها و کمک به حل آنها با استفاده از ظرفیت های استانی و شهرستانی است.

 

وی با انتقاد نسبت به بعضی از مدیران گفت: خوشبختانه امسال نزولات الهی بسیار بیشتر شده است و آب گرفتگی ها و سیلاب هایی به وجود آمده که مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است و مدیران در هنگام حوادث باید تلاش بیشتری انجام دهند و اگر دستگاهی عضو مدیریت بحران است باید بقیه دستگاهها را همکاری کند.

 

در ادامه تصاویر مربوط به نشست شورای اداری کهگیلویه آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک