آخرین اخبار

3. بهمن 1397 - 16:31   |   کد مطلب: 8829
در پی گزارشات این پایگاه خبری در مورد چاله ها و کنده کاری های بوجود آمده در پیاده روهای شهر دهدشت، اصلاحات بخشی از این پیاده رو ها صورت گرفته و سنگفرش آن ها در حال اجراست

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به نقل از کهگیلویه، تاثیر گذاری اصحاب رسانه در پیگیری مطالبات مردمی  بر کسی پوشیده نیست و در واقع رسالت رسانه این است که صدای مردم باشد و انتقادها و خواسته ها و مطالبات به حق مردم را از مسئولین پیگیری کند.

 

 رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی می‌توانند نقش مؤثری در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی و شهری  داشته باشند. رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان پل واسطی میان مردم و دولتمردان باشند و فارغ از سمت‌و‌سوی سیاسی نیازهای اقشارمختلف و در کل نیازها و معضلات شهر را منعکس و همچنین مسئولان را نسبت به آن ها مطلع کنند.
 

 

در بسیاری از موارد رسانه ها می توانند با مشاوره و ارائه راهکارهای مبتکرانه و نو مسئولان را در حل آن ها یاری دهند تا هم مردم بتوانند از خدمات دولتمردان استفاده کنند و هم مسئولان بتوانند وظایف محوله را با روش های نو و بعضا کم هزینه به بهترین نحو انجام دهند.

 رسالت رسانه‌ها منعکس کردن مسائل و مشکلات اجتماعی است و پیگیری مسائل و مشکلات در کنار انعکاس واقعیت‌ها و حقایق جامعه می‌تواند شاه ‌کلید حل مشکلات باشد.

در پی گزارشات این پایگاه خبری در مورد چاله ها و کنده کاری های بوجود آمده در پیاده روهای شهر دهدشت"اینجا بخوانید"، اصلاحات بخشی از این پیاده رو ها به همت شهرداری شهر دهدشت و پیگیری های شورای شهر صورت گرفته وعملیات سنگفرش کردن آن ها در حال اجراست.

 

در ادامه تصاویر مربوط به سنگفرش کردن برخی پیاده رو های دهدشت آمده است؛

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک