آخرین اخبار

23. دى 1397 - 0:16   |   کد مطلب: 8819

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ گلایه های مردم شهر سوق این روزها به اوج خود رسیده و معضلات پیش روی این شهر تاب و تحمل مردم را گرفته است تا جایی که در فضای مجازی این اعتراضات و گلایه ها باعث شد ، برخی از جوانان پا به میدان گذاشته و خواستار پاسخگویی مسئولین شوند.

بارش های اخیر وضعیت بسیار نامناسبی را برای این جاده بوجودآورده که باعث شده گلایه های مردم تا بخشداری و امام جمعه نیز کشیده شود.

 

امام جمعه بخش سوق در این رابطه و در گفتگوبا خبرنگار کهگیلویه گفت: برای پیگیری این مشکل تماسی با معاون عمرانی استاندار برقرار شد و عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار برای چندمین بار وعده داد که در صورت پایان یافتن بارش ها اقدام به آسفالت ریزی مسیر سوق – دهدشت خواهند کرد.

پس از انتقال گلایه های مردم توسط مسئولین نوبت به فرهنگیان شهر سوق رسید تا در نشستی با رئیس اداره راه و شهرسازی گلایه های مردم را منتقل کنند که در نهایت این جلسه نیز بی نتیجه به پایان رسید و کاری از پیش نبرد و نهایتا این مسئول بعد از 13 سال از کلید خوردن پروژه جاده سوق دهدشت گفت که بخاطر بارندگی ها و مشکلات احتمالی نمی توانم بصورت قطعی وعده ی تکمیل پروژه تا دهه فجر امسال را بدهم و همه چیز به شرایط بارندگی و خوش قولی پیمانکاران بستگی دارد.

این پایان ماجرا نبود و در جدید ترین اقدام صورت گرفته در همین رابطه و پس از اعلام آمادگی جوانان شهر سوق برای جلسه با مسئولان شهرستان، و واسطه گری معتمدین شهر سوق از حضور جوانان در فرماندار ممانعت و در نهایت جعفر نیکبخت فرماندار کهگیلویه عصر امروز به میان مردم سوق آمد.

در این دیدار که با استقبال کم مردم روبه رو بود مطالب جدید و عجیبی در مورد جاده سوق دهدشت عنوان شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی در مورد اعتبار جاده سوق دهدشت گفت:از سال 92 دقیقا 800 میلیون برای پروژه جاده سوق -دهدشت به این اداره واگذار شده بود که 350 میلیون آن تخصیص داده شد.

نکته قابل توجه این که طارم رئیس اداره راه و شهرسازی از شفاف سازی حول تشریح هزینه کرد 350 میلیون تومان تخصیص داده شده به جاده سوق دهدشت امتناع کرد.

فرماندار کهگیلویه نیز دراین نشست به چند جمله کوتاه بسنده کرد و گفت: باید بازدیدی از طرف کارشناسان مربوطه صورت پذیرد تا بررسی شود که چگونه میتوان این مشکل را برطرف کرد.

 

جای بسی تعجب است که در این شرایط نیز رسانه ها رسالت خود که مطالبه گری برای مردم است را فراموش کردند و در حالی که به چاله چوله ها و برخی مسائل جزئی تر که آن ها نیز مهم هستند اما در اولویت خود می پردازند اما به معضل جاده ای که جان ده ها نفر از بهترین مردم سوق را گرفته هیچ!

 

امیدواریم که معضلات شهرستان کهگیلویه اعم از راه های ارتباطی و پروژه های صنعتی و سایر مشکلات با پیگیری های مجدانه فرماندار و مسئولان استانی برطرف شود تا مردم محروم کهگیلویه هم طعم رفاه را تا حدی بچشند.

 در ادامه تصاویر مربوط به این نشست آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک