آخرین اخبار

17. دى 1397 - 19:07   |   کد مطلب: 8811
راه های روستایی بخش دیشموک به دلیل بارش برف مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ راه های روستایی بخش دیشموک به دلیل بارش برف مسدود شد.

به گفته مردم بخش دیشموک راه های ارتباطی نزدیک به 30 روستای این بخش براثر بارش های اخیر مسدود و هیچ گونه راه ارتباطی با آن ها وجود ندارد. جاده های مواصلاتی به روستاهای مال خانی،مورخانی،لیراب ،آجم، سرتنگ لیراب و روستاهای دیگر بخش دیشموک بر اثر بارش برف مسدود و مثل سال های گذشته تا دو هفته مسدود خواهند بود.

در سال گذشته و به دلیل بارش برف و مسدود شدن این جاده ها از طریق بالگرد برای مردم روستا مواد غذایی ارسال شد.

 

امسال نیز همین اتفاق درحال رخ دادن است جاده های این روستا ها بسته و امکان تردد وجود ندارد. بخش دیشموک یکی از محروم ترین بخش های استان و حتی کشور است. این درحالی است که ظرفیت های بسیار زیاد و مناسبی برای فعالیت های اقتصادی و گردشگری در این بخش وجود دارد که از جمله ان ها میتوان به معدت نیترات روستای سرتنگ لیراب اشاره کرد که هیچ گونه توجهی به آن نمی شود.

مگر مردم این منطقه محروم چه گناهی کردند که هر ساله باید شاهد از دست دادن عزیزانشان باشند تا شاید به خاطر جو رسانه ای مسئولی به فکر افتد و با سیاه نمایی چند وعده دهد و در نهایت هیچ!

چنین مشکلاتی با راه انداختن یک جلسه ستاد بحران یک ساعته و رفع موقتی مشکل دردی را دوا نمی کند باید اساسی به مشکلات بخش های محروم رسیدگی شود تا هر ساله شاهد وقایع ناگوار نباشیم.

 

ماهیاری رئیس اداره راهداری دهدشت در مصاحبه تلفنی با خبرنگار کهگیلویه در مورد مسیرهای روستایی دیشموک گفت: هم اکنون در حال بازگشایی راه های این مناطق هستیم و سعی شده راه های اصلی و مهم باز شود. هم اکنون تیم راهداری در حال عملیات بازگشایی این محورهاست.

وی افزود: پس از تلاش های فراوان توانستیم تمام محورهای بسته شده را بازکنیم تا تردد برای اتومبیل ها آسان شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک