آخرین اخبار

16. دى 1397 - 20:28   |   کد مطلب: 8809
این بار در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت ایستگاه مطالعه با دو هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ اقوام و مللی که با مطالعه همدم و همنشین بوده و کتاب و کتابخوانی در میانشان رواج بیشتری داشته است، توانسته اند فرهنگی ماندگارتر و پویاتر از خود به جای بگذارند و میراث فرهنگی و گنجینه های معارف و دستاوردهای عالمان و فرهیختگان خود را به نسل های دیگر منتقل کنند.

این بار در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت ایستگاه مطالعه با دو هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.

گنجی پور روابط عمومی درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در ارتباط با راه اندازی ایستگاه مطالعه گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دهدشت به عنوان یکی از متولیان سلامت و درمان شهرستان کهگیلویه تلاش دارد با راه اندازی ایستگاه مطالعه، در راستای تکریم ارباب رجوع و توسعه فرهنگ کتابخوانی جامعه، گام بردارد.

وی اظهارداشت: مطالعه و آگاهی مردم از مسائل روز یکی از راه های مقابله با نفوذ و حمله دشمنان بر علیه فرهنگ و اعتقادات کشور اسلامی ایران است و همچنین پویای فکر و پاکیزگی درون با مطالعه و آگاهی مهیا می شود، انسان دانا در هر شرایطی مسیر پر صفا و دل انگیز را بر راه غبارآلود ترجیح می دهد.

 

گنجی پور ادامه داد: کتابخوانی و عادت به مطالعه یافته ها تولیدات علمی فضایی دلپذیر برای تجلی و پرورش بیشتر ذهن و روان می گشاید و جسم و روح، سالم و با طراوت می ماند.

وی افزود: با توجه به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت دارای مراجعه کننده بسیاری می باشد برآن شدیم تا با همکاری اداره نهاد کتابخانه های دهدشت ایستگاه مطالعه ی راه اندازی کنیم.
ضمنا این ایستگاه مطالعه همه روزه فعال است و علاقمندان به مطالعه می توانند از کتابهای موجود به صورت رایگان استفاده کنند، هچنین شایان ذکر است در این ایستگاه مطالعه، کتب مختلفی در حوزه های فرهنگی،اجتماعی، کودکان، مذهبی و مدیریتی گنجانده شده است و در اخر استشمام عطر خوش کتابخوانی و درک حال خوش خواندن را برای تمامی عزیزان مرز و بومم از خداوند متعال خواستارم .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک