آخرین اخبار

15. دى 1397 - 19:54   |   کد مطلب: 8803
یکی از جوانان معترض می گوید ؛با وجود پذیرش تعریف بومی مبنی بر استانی بودن جذب نیرو، نسبت به جوانان ساکن روستاهای حومه پتروشیمی بی عدالتی شده است و از فرماندار می خواهند با ورود به موضوع حقشان احصا شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛مسئله پتروشیمی دهدشت برای مردم کهگیلویه از اهمیت زیادی برخوردار است، این پروژه مهم اقتصادی همیشه دست خوش تبلیغات و مانورهای تبلیغاتی نمایندگان شهرستان و حتی استان بوده، اما هیچ کدام تاکنون نتوانسته اند این آرزوی مردم محروم و همیشه پای کار انقلاب را برآورده کنند تا شاید بخشی از درد ها و آلام آن ها برطرف شود.

 

 
 
 
افتتاح این پروژه میتواند تا حدود زیادی به اشتغال و اقتصاد در شهرستان کمک کنداما با گذشت سالهای متمادی از کلنگ زنی این طرح هنوز که هنوز است به نتیجه قابل توجهی نرسیده است و حتی برخی مسئولین در اظهار نظر های جالبی مدت ۱۰ سال را نیز برای به سرانجام رسیدن پتروشیمی‌دهدشت ناکافی دانسته اند.
 
صبح امروز تعدادی از جوانان روستاهای مجاور پروژه پتروشیمی دهدشت طی  دیدار با فرماندار کهگیلویه به شیوه استخدام فعلی در پتروشیمی اعتراض کردند.
 
یکی از جوانان معترض می گوید ؛با وجود پذیرش تعریف بومی مبنی بر استانی بودن جذب نیرو، نسبت به جوانان ساکن روستاهای حومه پتروشیمی بی عدالتی شده است  و از فرماندار می خواهند با ورود به موضوع حقشان احصا شود.
 
فرماندار کهگیلویه نیز تصریح کرد ؛با مطالعه دقیق به موضوع رسیدگی خواهد شد و قطعا با بی عدالتی برخورد خواهد شد .
 
‪فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون هیچ استخدامی در پروژه پتروشیمی دهدشت صورت نگرفته است افزود : انچه صورت گرفته بکارگیری نیرو در حد کارگری است و از هیچ تخصصی تاکنون استفاده نشده است
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک