آخرین اخبار

12. دى 1397 - 21:51   |   کد مطلب: 8800
در این نشست رئیس دانشگاه یاسوج همدلی و همراهی دانشگاه عمومی صداوسیما و دانشگاه یاسوج در استان را زمینه پیشرفت، توسعه و تعالی استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نشست مشترک رئیس دانشگاه یاسوج با مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این نشست رئیس دانشگاه یاسوج همدلی و همراهی دانشگاه عمومی صداوسیما  و دانشگاه یاسوج در استان را زمینه پیشرفت، توسعه و تعالی استان دانست.

 

 

دکتر عریان به ظرفیت های بلقوه علمی و نخبگانی دانشگاه یاسوج اشاره و  خاطرنشان کرد: با همکاری دو جانبه و استفاده از این توانمندی ها می توان در جهت حل مشکلات و معضلات استان از آن استفاده کرد.

 

 

در ادامه این دیدار، رئوف مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز همکاری اساتید و پژوهشگران دانشگاه را در جهت فضای محتوای برنامه ای صداوسیما ارزشمند توصیف کرد و گفت: این همکاری را می توان در راستای توسعه همه جانبه استان و پیشرفت در زمینه های مختلف تلقی کرد.

 

 

مدیرکل شبکه استانی دنا برنامه های پژوهش محور را از اهداف و ماموریت های صدا وسیما ذکر کرد و گفت: تلاش می شود که از این ظرفیت بعنوان چراغ راه برای حل مشکلات استان استفاده کنیم و به امید خدا اخبار امیدوار کننده ای از دستاوردهای علمی دانشگاه های استان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به شبکه های سراسری ارسال خواهیم کرد.

 

تصاویری از این دیدار در زیر آمده است:

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک