آخرین اخبار

7. دى 1397 - 16:21   |   کد مطلب: 8781
اگر چه منابع مالی و اعتبارات ضعیف شده ولی به حمدالله با قدرت چانه زنی و تلاش‌های نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ پروژه ها فعال و در تلاش هستیم تا منابع مالی خوبی را برای این پروژه ها جذب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ فرماندار کهگیلویه در پی انتشاربرخی از خبرها  از وضعیت موجود در مورد طرح ها و پروژه  های نیمه کاره جوابیه ای را صادر کرده که متن ان در زیر آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت همه مردم شریف شهرستان کهگیلویه و همه صاحب نظران و بزرگان این دیار بر خود لازم دانستم در مورد حواشی روزهای اخیر فضای مجازی در مورد نشست مشورتی با خبرنگاران عزیز نکاتی را به سمع و نظر همه عزیزان برسانم.
در فضای مجازی در روزهای اخیر  از صحبت های بنده در آن نشست مشورتی برداشت های خاصی شده ، لذا به اطلاع همه عزیزان و بزرگواران این دیار می رساند که در مورد تعطیلی و یا زمان افتتاح پروژه‌های بزرگ شهرستان از جمله پتروشیمی، آب رسانی چهار شهرستان و سیمان سپو صحبتی به میان نیامد و بارها در پاسخ عزیزان خبرنگار عرض کردم اگر چه منابع مالی و اعتبارات ضعیف شده ولی به حمدالله با قدرت چانه زنی و تلاش‌های نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ پروژه ها فعال و  در تلاش هستیم تا منابع مالی خوبی را برای این پروژه ها جذب کنیم.
 در پایان برای سرفرازی و پایداری کهگیلویه و همه صاحب نظران و اهل قلم به ویژه اصحاب رسانه  آرزوی توفیق  و سعادت را دارم.

جعفر نیکبخت سرپرست فرمانداری وخادم مردم شهرستان کهگیلویه

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک