آخرین اخبار

2. دى 1397 - 22:05   |   کد مطلب: 8771
در ادامه روند بازرسی های اداره صمت کهگیلویه از واحدهای صنفی این بار تخلفات صنفی بازار بخش سرفاریاب توسط بازرسان کشف و اقدام قانونی نسبت به ان انجام شد.

 به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در ادامه روند بازرسی های اداره صمت کهگیلویه از واحدهای صنفی این بار تخلفات صنفی بازار بخش سرفاریاب توسط بازرسان کشف و اقدام قانونی نسبت به ان انجام شد.

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: تعداد 25 واحد صنفی متخلف مربوط به بخش سرفاریاب در رسته های مختلف صنفی در بازرسی امروز جهت سیر مراحل قانونی و جزای نقدی تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند،واحدهای صنفی خبازی این بخش هر لحظه آماده حضور بازرس در محل کسب آنها باشند

سید یاسین علویان سوق افزود؛نظر به اینکه نان کالای اصلی سبد مصرفی خانوارها را به خصوص در مناطق سنتی تشکیل می دهد، بدیهی است در چنین شرایطی قیمت،کیفیت و کمیت آن به جد قابلیت آن را دارد که به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مسوولان وکارگزاران ذهن هر مدیر ومتصدی را به خود مشغول کند.

 وی با اشاره به اینکه استاندار با صراحت افزایش قیمت نان را منوط به ارتقاء سطح کمی و کیفی نان دانست گفت: به تبع دستور استاندار و تصمیمات متخذه، شاهد افزایش حداقل پنجاه درصدی قیمت نان بودیم، و از سوی دیگر افزایش شصت گرمی وزن چانه،اولین عارضه و آسیب در این بالا رفتن چانه جرح و معیوب نمودن جدی کیفیت نان البته نسبت به دستگاههاي موجود است.

علویان سوق گفت : در قیمت گزاری نان گرفتن وجه از مردم چه آسان!!!!!!!! ولی ارتقاء کمیت و کیفیت توام با هم امکان ناپذیر و به اصطلاح منطقیون و اصولیون اجتماع نقیضین است ودومین آسیب و عارضه فوق بستر سازی و مناسب نمودن زمینه ها برای تکثیر عفونت کم فروشی و جری شدن متخلفان به بهانه ی کیفی گرایی است.

وی عنوان کرد: به کلیه ی واحدهای صنفی خبازان شهرستانهاي کهگیلویه، چرام و لنده اعلام می شود،که ضمن تمکین و رعایت قیمت مصوب جدید باید وزن چانه را تا مرز پایین آمدن سطح کیفیت افزایش دهند،به عبارتی دیگر وزن چانه تا آخرین حد که منجر به غیرقابل مصرفی نان بشود،افزایش یابد و به یقین سو استفاده از این موضوع واکنش جزای نقدی،کسر سهمیه و تعطیلی را پیامد خواهد داشت.

انتهای پیام /

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک