آخرین اخبار

28. آذر 1397 - 18:25   |   کد مطلب: 8758
همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه ازاد اسلامی دهدشت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه ازاد اسلامی دهدشت برگزار گردید.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این همایش گفت: وحدت امروز حوزه و دانشگاه، وحدت حداقلی است و ما نیاز به وحدت حداکثری حوزه و دانشگاه داریم. با توجه به نوع ترور شخصیت هایی همچون شهید دکتر مفتح و شهید مطهری، این موضوع مشخص شده که دشمن از تفکر این شخصیت های بزرگ ترس دارد.

مهدوی افزود: حوزه و دانشگاه در حوزه تئوریک و عملی باید از آرمان های انقلاب و مبانی نظر امام و رهبری در برابر سکولاریزم، دفاع کند.مدرک گرایی، رفاه طلبی، سهل انگاری و تبیین اندیشه دیگران از آفت های حوزه و دانشگاه است.

رئیس بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: این قلم هاست که حججی ها را می سازد و امروز جریان نفوذ در همه سطوح رسوخ کرده و به کوچه و پس کوچه ها رسیده و در بین قشر مستضعفین نیز در فکر یارگیری و به انحراف کشیدن عامه مردم است.

 

 

وی با بیان تاثیر شگرف حوزه و دانشگاه گفت: جزیزه ای پرداختن به اداره جامعه ناشی از عدم وحدت حوزه و دانشگاه است. کجا فریاد حوزی ها و دانشگاهیان در برابر قرارداد های ننگین بین المللی بلند شد؟

مهدوی گفت: ما با وارد کردن ایده های حوزه و دانشگاه و در حوزه صنایع دفاعی توانستیم در منطقه خود را به عنوان قدرت برتر معرفی نماییم. اکثر پیشرفت های ایران در زمینه های دفاعی حاصل تفکر این دوقشر بوده که توانستند با همراهی و همکاری و وحدت رویه در زمینه های مختلف دفاعی و علمی در خاورمیانه و حتی در جهان پیش تاز شوند و همچنین ۲۲ درصد تولیدات جهان اسلام مختص ایران است و در خاورمیانه ایران رتبه اول را از لحاظ تولید علم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک