آخرین اخبار

24. آذر 1397 - 11:18   |   کد مطلب: 8752
عدل هاشمی پور در نشست پیگیری مشکلات شهر سوق و حومه از افتتاح جاده دهدشت-سوق تا دهه فجر خبر داد و خبرهای خوبی نیز در حوزه، آبرسانی، گازرسانی، ایجاد سالن های ورزشی و دیگر پروژه های عمرانی به مردم این خطه داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نشست پیگیری رفع مشکلات شهر سوق و حومه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عدل هاشمی پور ضمن تشکر از امام جمعه بخاطر پیگیری مطالبات مردم گفت: روحیه عملگرایی دارم و با تمام تلاش مسیر خدمتگزاری به مردم را ادامه می دهم.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ برخی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان، آموزش، فرهنگ، راههای ارتباطی، آب شرب و کشاورزی را یادآور شد و اظهار کرد: گرچه کارهای بسیار مهم و ارزشمندی انجام شده اما به دلیل عمق محرومیت ناکافی است که لازم است رفع مشکلات به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرند.

 

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تلاش مضاعف خود و عزم مسئولان در پایان دادن به وضعیت جاده دهدشت _ سوق خبر داد و گفت: به فضل پروردگار جاده سوق در دهه فجر به بهره برداری میرسد.
 

هاشمی پور پیگیری ایجاد جاده تالار ( مجتمع رفاهی) را ضروری دانست و افزود: آسفالت جاده دژکوه و طوف خیمه نیز به زودی شروع خواهد شد، مجوز پل شهید طیب همراه با ساخت چند خانه عالم نیز اخذ شده است.

 

وی پیگیری آب کشاورزی و آب شرب را اولویت کاری خود برشمرد و گفت: آب شرب چهار شهر که عملیات اجرایی آن به خوبی در حال اجرا است و شهر سوق در اولویت اول است، آب کشاورزی هم از رودخانه ایدنک توسط شرکت جهاد نصر در حال اجراست که نیازمند توجه بیشتر و سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی است.

 

هاشمی پور از اختصاص یک سالن ورزشی چند منظوره و یک چمن مصنوعی برای سوق خبر داد و گفت: مجوز های لازم اخذ شده و مردم و مسئولان جهت اختصاص زمین همکاری و اقدام لازم را بعمل آورند.

وی  گاز رسانی به روستاهای تراب، برم سبز و بی زلیخایی را نیز در دست اقدام اعلام کرد.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ تعیین تکلیف پارک برای شهرداری، کمک به مدارس، تامین قیر برای روکش آسفالت شهری، ساختمان نیمه تمام مرکز سلامت، تعیین تکلیف بافت فرسوده شهری، مساعدت به یادواره شهدا و رفع مشکلات جامعه القرآن را از دیگر موارد ضروری و مورد نیاز اعلام کرد و گفت: متولیان و مدیران این دستگاهها مکاتبات لازم را جهت پیگیری و رفع مشکل این امور با مسئولان مربوطه و دفتر ارتباطی نماینده مردم انجام دهند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک