آخرین اخبار

24. آذر 1397 - 11:14   |   کد مطلب: 8751
جناب خان عروسک معروف تلویزیونی در برنامه خنداونه عنوان کرد بزرگترین آرزوی من این بود که آقای حسین پناهی زنده بود و مهمان برنامه خندوانه می شد.

به گزارش پایگاه تحلیل خبری کهگیلویه؛ چند روز پیش، برنامه خندوانه با حضور ژاله صامتی بازیگر سینما تلوزیون و تئاتر  بر روی آنتن رفت که در این برنامه پای استان کهگیلویه و بویراحمد و هنرمند شاخص این استان باز شد.

در این برنامه ژاله صامتی از هنرمند کهگیلویه  و بویراحمدی یعنی حسین پناهی یاد می کند که جناب خان نیز درباره حسین پناهی می گوید: بزرگترین آرزوی من این بود  که آقای حسین پناهی زنده بود و مهمان برنامه خندوانه می شد که  این جمله را رامبد جوان نیز تایید کرد.

جناب خان صحبتش را اینگونه ادامه می دهد اگر زنده بودند می رفتم و یک اهنگ لری کهگیلویه ای یاد می گرفتم، چون او بچه سوق شهرستان کهگیلویه بود.

این برنامه نیز تلنگری شد که بدانیم در سوق بزرگ مردی  دفن است که ای کاش گاهی برنامه ای خاص برای فراموش نکردنش در مرکز استان برگزار می کردیم حسین پناهی هنرمندی تکرار نشدنی در این استان بود.
 

اگرچه ذکر این نکته خالی از فایده نیست که بدانیم آرامگاه حسین پناهی در شهر سوق الان وضعیت خوبی ندارد، و این هنرمند ملی ما آنطور که باید مورد قدردانی مسئولین دولتی قرار نگرفته است:

 

 

 

در زیر بخشی از فیلم خندوانه را که در آن جناب خان به حسین پناهی اشاره کرده است را می بینید.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک