آخرین اخبار

14. آذر 1397 - 22:58   |   کد مطلب: 8743
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف تراکتور با پراید و کشته و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف تراکتور با پراید و کشته و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد .

جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در حوالی ساعت ۲۰ شب سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ به وقوع پیوست افزود: پنج مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در محور طولیان سرفاریاب ۱۰ کیلومتری به سمت دهدشت اتفاق افتاد که ۵ نفر به شدت دچار جراحات شدید شدند، ادامه داد: یک مصدوم قبل از رسیدن اورژانس توسط ماشین شخصی انتقال داده شد و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جزئیات این تصادف افزود ۱ مصدوم انتقال به بیمارستان بعلت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد ۱ مصدوم به بخش آی سی یو و مصدومی دیگر به اتاق عمل بصورت اورژانسی توسط کادر مجرب بیمارستان انتقال داده شدند.

پوران فرد افزود دو مصدوم دیگر که وضعیت خوبی دارند در بخش اتفاقات بستری شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک