آخرین اخبار

6. آذر 1397 - 14:00   |   کد مطلب: 8736
در جلسه شورای آموزش وپرورش کهگیلویه مطرح شد؛
بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی ادارات شهرستان به شهرداری دهدشت
برخی از خانواده ها در سطح شهرستان گلایه هایی از بالا بودن نرخ کلاس های آموزشی مثل آموزشگاه های زبان دارند که باید مدیر آموزش و پرورش پیگیری کند و نرخ ساعت کاری آن ها را طبق مقررات مشخص و اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه،خنجری معاون فرماندارگفت: در روزهای آینده برنامه جشن های چهل سالگی انقلاب را پیش رو داریم که در سه شبانه روز انجام می گیرند که جزییات آن در جلست بعد مطرح خواهد شد.

 

وی افزود: برخی از خانواده ها در سطح شهرستان گلایه هایی از بالا بودن نرخ کلاس های آموزشی مثل آموزشگاه های زبان دارند که باید مدیر آموزش و پرورش پیگیری کند و نرخ ساعت کاری آن ها را طبق مقررات مشخص و اعلام کند.

پورکپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از حوزه‌کمیته بحران که در این چند روز گذشته سنگ‌تماتم گذاشتند گفت: در جلسه گذشته همین شورا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از خیرین جمع آوری کرد و قرار بود که آموزش و پرورش آن مبلغ را صرف تجهیز مدارس کند که به دلیل بالا رفتن قیمت ها قدرت خرید بسیار کم شد.

 

وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان پیشنهادی مطرح کرد و گفت: این مبلغ به صورت موقت به صندوق تعاونی آموزش و پرورش انتقال داده شود تا بتوان از سود این پول برای آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی ادامه داد: این مبلغ، ماهیانه و به صورت قرض الحسنه در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد تا هم بتوان برخی از مشکلات آنان را حل کرد و هم از سود آن بتوان به صورت ماهانه و موقت برخی از مشکلات مدارس را حل کرد. از دیگر اهداف این صندوق کمک های درمانی به فرهنگیان و همچنین دانش آموزان است.

 

برخه شهردار دهدشت گفت: ادارات شهرستان به خاطر عدم پرداخت عوارضخود،مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهی دارند، اگر ادارات حداقل یک درصد از بدهی های خود را تسویه کنند مطمعنا شهرداری هم بیش از پیش پای کار خواهد آمد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه ضمن گرامی داشت هفته بسیج‌گفت: بسیج شجره طیبه ماندگار است و‌جاودانه است و امروز اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم،حرکت بسیجی و انقلابی لازم است تا این نظام با قدرت و شکوه و نفوذ ادامه دادشته باشد.

وی افزود:مجله های علمی برتر جهان اعلام کردند که کشور ایران در منطقه در زمینه علمی رتبه اول و در جهان در بخش نانو ۷ و در بخش های دیگر جایگاه قابل توجه و رشد چشمگیری داشته است.

 

حسینی خطاب به مدیران شهرستان گفت: شما باید زبان گویای نظام باشید. طبیعتا در کشور ضعف هایی وجود دارد و ما باید نیمه پر لیوان را ببینیم و نقاط مثبت را ببینیم.برخی زبانشان فقط زبان تحقیر و نتوانستن است.

وی تصریح کرد:شما مسئولین باید باتحلیل درست و مناسب آگاه سازی و شفاف سازی کنید. در گذشته چه بودیم و امروز چه شدیم، قدرتی که امریکا را به چالش کشاند و تحقیر کرد که بوده؟ایران و تفکر انقلابی بوده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بدهی ادارات به شهرداری گفت: باید های اداری را به خواهش میکنم و اگه شد تبدیل نکنیم. ادارات باید عوارض خود را به شهرداری بدهند و شهرداری هم باید فعالیت های شهری خود را درست عملی کند. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک