آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 23:08   |   کد مطلب: 8731
هدف این گشت ها بازدارندگی است و در این راه از مجموعه هایی مثل نیروی انتظامی،راهداری ،کلانتری ها همکاری های بسیار مناسبی صورت گرفت است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ به مناسبت هفته بسیج فعالیت ها و برنامه هایی در سطح شهرستان کهگیلویه صورت گرفته. در این هفته  فرمانده سپاه کهگیلویه ،مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از پاسداران با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

در ادامه برنامه های هفته بسیج،غبار روبی گلزار شهدا که با حضور سبزپوشان و خانواده های معظم شهدا درگلزار شهداء شهرستان برگزارشد.
در این مراسم حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره رشادتهای شهدای این شهرستان را گرامی داشته و با آنها تجدید میثاق کردند.

همایش گشت‌های«بسیج محله محور»: با حضور امام جمعه دهدشت،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،فرماندهان حوزه‌های مقاومت و بسیجیان ظهر امروز در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزار و از فعالان گشت‌های رضویون تجلیل شد.

فرمانده ناحیه کهگیلویه گفت:اگر تلاش امسال شماها نبود این امنیت هم وجود نداشت.مردمی که پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند شایسته امنیت مناسبی هستند. همه نهاد ها در سراسر کشور در زمینه تامین امنیت تلاش های فراوانی کردند،چه در ارتش چه در نیروی انتظامی و همچنین در سایر نهادهای نظامی و انتظامی با تلاش های سازمان بسیج مستضعفین و رهنمود های رهبری این کار مهم و موثر انجام گرفت.

 محقق زاده افزود: هدف این گشت ها بازدارندگی است و در این راه از مجموعه هایی مثل نیروی انتظامی،راهداری ،کلانتری ها همکاری های بسیار مناسبی صورت گرفت است.

وی با اشاره به اینکه تمام ماموریت ها با احکام قضایی صورت گرفته گفت: با دادستان شهرستان و نهادهای مربوط هماهنگی های لازم صورت گرفته است . وقتی اثر گشت ها را در شطح جامعه می بینیم خرسند و خوشحال می شویم و قوت بیشتری برای انجام کار می گیریم.

سرهنگ محقق ادامه داد: دشمن هم از پا نمی نشیند و برای رسیدن به مقاصدش از هر دری وارد می شود اما راهنمایی های رهبر معظم انقلاب نگذاشته و نمی گذارد که دشمن به مقاصد پلید خود دست یابد.

همین فعالیت های گشت های محله محور در سطح شهرستان باعث شده تا عرصه برای انجام فعالیت هایی که مخل امنیت شهرستان می شود تنگ شود و شرایط امنیتی بهتر و پایدارتری داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: از همه شما برادران عزیز برای تلاش روز افزون جهت برقراری امنیت سپاسگذاریم.بسیج یعنی اعلام آمادگی در هر لحظه برای دفاع از نظام ارزشی ایران.

وی افزود:این افتخار بسیار بزرگی است که یک انسان می تواند به آن افتخار کند که در هر جایی که لازم باشد به فرمان ولی فقیه خود لبیک گفته است.انسان های زیادی در دنیا وجود دارند و می جنگند و یا اعلام آمادگی کردند  اما گاهی مسیر آن ها مسیر شیطانی و در اختیار ظالمان و ستمگران است و این ننگ است و افتخاری ندارد. اما ما بسیجی هستیم و تلاش ما در مسیر راستین است و به آن افتخار می کنیم.

حسینی گفت: بسیج از شاهکارها و تدابیر حضرت امام بوده در مسیر درست در حال حرکت است و همیشه یکی از پایه های نظام بوده که خود را نشان داده است.

امروز دشمنان نظام ما و دشمنان اهل بیت با توجه به شکست هایی که در عرصه های مختلف خوردهاند ،اظهار می کنند که دلیل شکست هایی که خورده ایران است واین حاکی از قدرت و شکوه و نفوذ ماست. ما باید امروز آمادگی لازم را داشته باشیم و به تلاش هایمان ادامه دهیم.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی برنامه ها آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک