آخرین اخبار

25. آبان 1397 - 16:21   |   کد مطلب: 8716
امام جمعه سوق: از مسئولین محترم درخواست می کنیم که هر وقت قصد بازدید از پروژه های این مناطق را دارند از قبل به صورت وسیع اطلاع رسانی کنند تا حداقل برای یک یا دو روز مقدار ناچیزی از این پروژه ها فعال شوند!

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مراسم افتتاحیه رسمی پمپ بنزین شهر سوق با حضور نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی،شهرستانی و بخش سوق برگزار شد.

 

درابتدای این مراسم امام جمعه شهر سوق  ضمن تشکر از مجریان این پروژه گفت: تا الان در این بخش اشتباهی از جانب ما صورت می گرفت و آن هم این بود که قبلا با نامه نگاری از مسئولین میخواستیم که به صورت سرزده و نامحسوس از پروژه های این منطقه بازدید کنند تا از واقعیت امر بهتر و دقیق تر با خبر شوند اما امروز به این نتیجه رسیدیم که این اشتباه است.

حجت الاسلام کیانی بیان کرد: اگر به صورت نامحسوس بازدید کنند مجریان و پیمانکاران پروژه ها مثل روزها و ماه های گذشته نیز کار نمی کنند ولی اگر به صورت محسوس بررسی و از قبل نیز اطلاع رسانی شود حداقل برای یک یا دو روز مقدار ناچیزی از این پروژه ها فعال  می شوند و مقدار کمی پروژه پیش خواهد رفت، بنابراین  از مسئولین محترم درخواست می کنیم که هر وقت قصد بازدید از پروژه های این مناطق را دارند از قبل به صورت وسیع اطلاع رسانی کنند تا شاید در مسیر طرح ها و پروژه ها گامی برداشته شود.

 

وی با اشاره به جاده سوق-دهدشت و خطاب به مدیرکل راه و شهر سازی استان گفت: پروژه جاده سوق – دهدشت تا الان تقریبا 6 مدیر کل را بلعیده و در واقع عوض کرده امیدواریم که این جاده شما را نبلعد و امیدواریم با حضور شما افتتاح  و به بهره برداری برسد.

 

امام جمعه شهر سوق گفت: پروژه ای که در بخش سوق هم برای اوضاع کنونی کشور و هم برای جوانان مستعد و بیکار و بسیار نیازمند این بخش مهم  است طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت است و شما مشاهده می کنید که در این مورد کار چندانی صورت نگرفت و شاهد این هستیم که به حدی این پروژه ها روند فرسایشی پیدا می کنند که قبل از افتتاح و بهره برداری سازه هایی که در ابتدای آن ساخته شده بود فرسوده می شوند.

 

وی افزود: امیدواریم این پروژه با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری شود تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و شرایط اقتصای این منطقه تا حدی رونق گیرد.

 

 امام جمعه شهر سوق ادامه داد: مشکلات و مسائل کشور را می بینیم و درک می کنیم و به دنبال این هستیم که در این شرایط امید را به مردم برگردانیم اما خواهشی که از مسئولین داریم این است که در قول هایی که به مردم می دهیم دقت نظر بیشتری داشته باشیم و به  فکر مشکلات و مسائل کشور نیز باشیم، گاهی اوقات  قول های نسنجیده ای داده می شود و عمل نمی شود که این باعث میشود مردم دلسرد و رنجور شوند و این گونه مسائل به نفع کشور نیست.

 در ادامه شهردار شهر سوق گفت: جایگاه پمپ بنزین در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع احداث شد و دارای 2 سکوی نفت و بنزین، 4 پمپ 2 نازله و 2 مخزن 50 هزارلیتری است و تقریبا ظرفیت اشتغال 6 نفر را دارد.

 

غندی اظهار کرد:در ساخت این جایگاه تقریبا سعی شده از قطعات، لوازم و تجهیزاتی که بالاترین کیفیت رادارند استفاده شود و همین مورد باعث شده تا هزینه های صرف شده از منابع مالی شهرداری به حد 1 میلیارد و50 میلیون تومان برسد، با توجه به این  موضوع از مسئولین انتظار داریم تا با کمک به شهرداری سوق در پرداخت بدهی های بوجود آمده این شهر را یاری کنند.

 

وی گفت: شهر سوق وضعیت بسیار نامناسبی دارد و در یک نگاه ساده به سطح شهر مشاهده می شود که شکل و شمایل آن بیشتر به روستا شبیه است؛ انتظار داریم که مسئولین به داد این مردم که همیشه پای این نظام  و انقلاب بوده اند برسند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان نیز گفت: خدمت به مردم در عرصه های مختلف، خدمت به این نظام و انقلاب است، سوخت و انرژی اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد دارد و کارخانه و صنایع مختلف برای پیشبرد اهداف خود به این انرژی نیاز فراوان دارند، طبق برآوردهای انجام شده در افتتاح غیر رسمی این پمپ بنزین به صورت متوسط 5 هزار لیتر وسوخت رسانی  150 خودرو در روز انجام می گیرد.

 

 

 

نماینده مردم شهرستان های چهار گانه گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و همواره باید قدردان این نظام باشیم و گذشته خود را فراموش نکنیم. مطمئنا به برکت امنیت بوجود آمده و در سایه همین امنیت اقدامات موثری صورت گرفته که پیشرفت روز افزون را به دنبال داشته است.

 

عدل هاشمی پور: جاده پاقلعه که تا سالها دسترسی به آن وجود نداشت الان آسفات شده و همچنین جاده سوق – دهشت تقریبا هر هفته تصادفی در آن اتفاق می افتد، قرار نیست هر کس که به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین تصادف کند مقصر آن امثال بنده باشیم.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی مربوط به افتتاح پمپ بنزین شهر سوق آمده است:

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک