آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 21:56   |   کد مطلب: 8714
تپه شهدای گمنام شهرهای دهدشت،سوق،دیشموک و قلعه رئیسی نمونه هایی هستند که ظرفیت های بسیار مناسبی برای فعالیت های فرهنگی،مذهبی و حتی گردشگری دارند اما چند سالی است که به حال خود رها شده اند و در کانون بی توجهی مسئولین مأمن معتادان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در اکثر شهرها مناطقی وجود دارد که از جنبه های مختلف ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر و همچنین برای گذراندن اوقات فراقت خانواده ها هستند.

 

یکی از این مکان ها تپه نورالشهدا یا "تپه شهدای گمنام " است، تپه های شهدای گمنام در همه شهرهای کشور علاوه براینکه یک مکان مقدس و مذهبی  تلقی می شود، مکانی مناسب برای خانواده ها و گردشگران به حساب می آید، در بسیاری از شهرهای کشور توجه ویژه ای  به این اماکن می کنند و در فصول مختلف قابلیت گردشگری نیز دارند.

 

وقتی به بالای تپه شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد می‌رسیم منظره بنای یادبود شهدا بیشتر شبیه ورم یک جراحت به نظر می‌رسد و این سؤال به ذهن خطور می کند که اگر برای پیروزی در"جنگی که بود" 8 سال زمان لازم باشد و برای شهدایش 10 سال طول بکشد تا بنای یاد بود بسازیم(اگر بسازیم!)، در"جنگی که هست" چقدر طول می‌کشد تا به پیروزی برسیم؟

 

در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد گویی این مکان محلی است برای افراد لاابالی و محلی دنج برای معتادان و حتی گاهی دیده شده وقاحت برخی از افراد به حدی رسیده که در ویدئوی زنده در شبکه های مجازی، فساد خود و امسال اینگونه افراد را اعلام می کنند.

 

تپه شهدای گمنام شهرهای دهدشت،سوق،دیشموک و قلعه رئیسی نمونه هایی هستند که ظرفیت های بسیار مناسبی برای فعالیت های فرهنگی،مذهبی و حتی گردشگری دارند. اما چند سالی است که به حال خود رها شده اند و در کانون بی توجهی مسئولین مأمن معتادان شده اند.

 

در ادامه تصاویری از گلزارهای شهدای شهرهای دیشموک، سوق و دهدشت آمده است:

تپه شهدای گمنام دیشموک:

 

 
 
تپه شهدای گمنام شهر سوق:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تپه شهدای گمنام شهر دهدشت:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک