آخرین اخبار

13. آبان 1397 - 23:41   |   کد مطلب: 8705
مردم شریف ما هر جا لازم بوده حماسه ها آفریدند و امروزمسئولین با خدمت باید قدردان این مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر دهدشت با حضور پر شور اقشار مختلف مردم بالاخص با حضور دانش آموزان این شهر برگزار شد.

سخنران این مراسم که باحضور برخی مسئولین شهرستان نیز برگزار شد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویر احمد بود.
در ابتدای مراسم سرهنگ خرمدل گفت:  امروز یوم‌الله ۱۳آبان است، روز تسخیر لانه جاسوسی و به فرموده امام راحل انقلاب دوم که از انقلاب اول مهمتر بود. ما در انقلاب اول بت کوچک را شکستیم و در تسخیر لانه جاسوسی بت بزرگ را شکستیم.
وی افزود:آمریکا یک ابهت تو خالی و پوشالی برای خود در دنیا درست کرد که مردم ما در چنین روزی آن را شکستند و ثمره شکستن این ابهت آمریکا این است که مابا عزت و اقتدار در سوریه ،عراق ، لبنان و فلسطین پوزه آمریکا را به خاک می مالیم. 
 
حمید خرمدل گفت:در گذشته اگر ناوگان آمریکا به سمت کشوری به حرکت در می آمد قبل از آن که  به مقصد برسد آن کشورسقوط میکرد.امروز سربازان شما در خلیج فارس  افسران و سربازان آمریکایی را تحقیر و به اسارت در می آورند.این اوج عزت و افتخار ایرانی می تواند باشد.
چه کسی فکر می کرد روزی برسد که کشوری در مقابل آمریکا بایستداما امروزهمه ما می بینیم که جمهوری اسلامی ایران، باعزت و افتخار و با نیرو های مسلح مقتدر و با رهبری مولی و مقتدایمان آیت الله العظما امام خامنه ای عزیز اینگونه در مقابل دشمن صف آرای کرده است نه یک روز و دو روز بلکه ۴۰ سال است.
 
وی در ادامه گفت:به زعم باطل خودشون می خواهند که ما۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم ولی به حول و قوه اللهی و با رهبری فرزانه انقلاب این انقلاب به انقلاب مهدی موعود متصل خواهد شد. در ۱۳ آبان، ماآمریکا را تحقیر کردیم و این الگویی شد برای مردم عالم. امروز حتی مردم اروپا ، ژاپن، چین ،کره  و حتی بخش عمده ای از مردم آمریکا مخالف آمریکا هستند.
مسئولین باید قدر دان شما مردم باشند،دشمن روح و روان مردم را هدف قرار  داده و بهترین پدافند به دشمن قدردانی،تکریم و خدمت به مردم است که باید اولویت فعالیت مسئولین  باشه.
خرمدل در پایان گفت:ما دشمنی داریم که دندان برای این انقلاب تیز کرده و به هیچ وجه قبول نخواهد کرد که این انقلاب به حد اعتلای خود برسد.
مردم شریف ما هر جا لازم بوده حماسه ها آفریدند و امروزمسئولین با خدمت باید قدردان این مردم باشند.

 

این مردم با وجود همه مشکلات آمدند تا بگویند ما انقلاب خود را دوست داریم و دست در دست مسیولین برای این انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی دست بر نمی داریم.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک