آخرین اخبار

7. آبان 1397 - 21:17   |   کد مطلب: 8699
سوق یکی از بخش های تابعه شهرستان کهگیلویه است و یکی از معضلاتی که مردم در این بخش با آن دسته و پنجه نرم می کنند جاده سوق – چنگلوا است که شرایط بسیار وخیمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ استانداری ،فرمانداری ،بخشداری و دهیاری ها زیر نظر  وزارت کشور قرار می گیرند و تابع آن ها هستند، همچنین وزارت کشور نیز وظایفی را بر عهده این نهاد ها قرارداده که ملزم به اجرای آن ها هستند.

نظارت و مراقبت در اجرای برنامه های عمرانی در بخش و گزارش مستمر به مسئولین مافوق و تذکر به مسئولین اجرایی و یا اعلام به مسئولین مربوطه در جهت رفع نواقص احتمالی از وظایفی است که برعهده  بخشداری است.

با توجه به وظایف مشخص شده ، نظارت و مراقبت در اجرای برنامه های عمرانی در بخش ها باید از طرف بخشدار مورد توجه قرار گیرد.

بخش سوق یکی از بخش های تابعه شهرستان کهگیلویه است و یکی از معضلاتی که مردم در این بخش با آن دسته و پنجه نرم می کنند جاده سوق – چنگلواست که شرایط بسیار وخیمی دارد.

با توجه به این که بودجه و اعتبار لازم جهت مرمت و بهسازی این جاده در سال گذشته واریز شده بود اما تنها کاری که انجام شده استفاده از مقدار کمی آسفالت سرد جهت رفع بعضی از چاله های عمیق این جاده بود که دردی را دوا نکرد و شرایط به روز اول و حتی بدتر از آن برگشت.

تصاویری که از این جاده مشاهده می شود بیشتر شبیه به یک جاده خاکی است که رفت و آمد را برای اهالی روستاهای چنگلوا و همچنین بلوط بنگان بسیار دشوار کرده است.

 و حتی بعضاً مشاهده شده که برخی از اهالی این روستا ها  خود اقدام به مرمت بخش هایی از جاده که چاله های زیادی در آن وجود دارند کرده اند.

 انتهای پیام /

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک