آخرین اخبار

4. آبان 1397 - 15:36   |   کد مطلب: 8696
استاندارکهگیلویه وبویر احمد گفت: صبح امروز بازدیدی از پروژه ها صورت گرفت و مشکلات دیده شد و مسائلی درچهار چوب و قالب کاری است که اگر به آن ها توجه نشود هم انرژی و هم اعتباراز دست می رود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه دهدشت میزبان استانداراستان کهگیلویه و بویر احمد بود.استاندار وهیئت همراه بازدید خود را از گلزار شهدا آغاز کردند و بعد از آن به بازدید از دو طرح تولیدی گاوداری و پتروشیمی دهدشت پرداختند.

 

 

 

 

 

هیئت استانی بعد از بازدید درجلسه شورای اداری به صورت مفصل به تشریح طرح ها،پروژه های شهرستان پرداختند و همچنین از نقطه نظرات مسئولین شهرستان کهگیلویه استقبال و در مورد آن ها بحث و تبادل نظر کردند.

در جلسه شورای اداری ابتدا فرماندار کهگیلویه توضیح مختصری در مورد شهرستان کهگیلویه ارائه داد و گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران تا امروز بر کسی پوشیده نیست و خدمت های فراوانی در زمینه های مختلف صورت گرفته،اما برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب راه زیادی داریم وناهمواری های فراوانی سد راه پیشرفت شهرستان ماست.عوامل قومیتی،جناح بندی های نامتعارف سیاسی و اقتصادی موجب پیشرفت نکردن این منطقه دارد که امیدواریم با کمک استان بتوانیم این موانع را پشت سر گذاریم.

وی در پایان به بخشی ازنیازمندی های شهرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و از استاندار خواست تا با همکاری با مجموعه شهرستان به رفع آن نیاز ها بپردازند.

 

 

 

 

 

در ادامه این نشست عدل هاشمی گفت: نماینده های ملت که دولت ندارند،نماینده ها نماینده مردم اند و اینکه بعضی از مدیران شهرستان حرف هایی پشت این تریبون می زنند حرف نادرستی است. یقیناً بدون پیگیری و با نشستن در اداره ها کارهای مردم حل نمی شود.آیا باشعار گفتن تنها کار انجام می شود.

وی افزود: باید همه در کنار هم با هم اتحاد داشته باشیم باید حرکت کرد باید تحرک داشت تا فعالیت هایی صورت گیرد.همه ما سرباز نظام جمهوری هستیم و باید نوکر مردم باشیم.

از استاندار می خواهیم که پروژه های شهرستان ازجمله پروژه آبیاری دهدشت غربی را به جد پیگیری کنند و همچنین بحث شبکه های آب در منطقه سوق و چنگلوا پیگیری شود.

 

 

 

درادامه معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: 3 تا از پروژه های شهرستان به دلیل کمبود اعتبارراکد مانده بود که اعتبار آن ها تامین و در روزهای آینده شروع به کار خواهند کرد.

وی درمورد جاده سوق – دهدشت هم گفت: این جاده تا پایان آذر ماه آسفالت خواهد شد همچنین جاده قلعه ریسی به دیشموک در حال اجرا و تا پایان آبان ماه آسفالت خواهد شد.

فیلی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت: محوردهدشت - پاتاوه 110میلیارد تمن اعتبار دارد که 60میلیارد آن را  دفترمقام معظم رهبری و 50میلیارد دیگر را وزرات راه و شهرسازی تقبل می کند و امیواریم تا پایان نیمه اول سال 98 شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 در ادامه این نشست نوبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان رسید تا گزارشی ازپروژه های شهرستان ارائه دهد که وی در این زمینه گفت:سالن دیشموک و درغک تا دهه فجرافتتاح خواهد شد،هفت چمن مصنوعی در دهدشت در دستورکار هست که نهایتا دردهه مبارک فجر افتتاح می شود.

وی افزود:مشکلاتی نیز درزمینه به سرانجام رساندن پروژه هادر این شهرستان وجود دارد که در مورد تکمیل زمین چمن  ورزشگاه قلعه ریسی در شروع کار دربحث تکمیل سکوهای تماشاگران ودر ضلع جنوبی معارض دارد.

در ادامه اسفندیار برخه شهردار دهدشت پشت تریبون آمد و گفت:چهار ورودی در شهردهدشت وجود دارد که ورودی از سمت بهبهان تکمیل،وردی از سمت شهر سوق نیز آسفالت شده ، ورودی چرام تکمیل و در حال اجرای بلوارو روشنایی آن هستیم و در نهایت ورودی طلیان هم تا جایی که حریم دهدشت باشد مشکلی وجود ندارد و بخشی از آن با راه و شهرسازی است.

 

 

استاندارکهگیلویه وبویر احمد گفت: صبح امروز بازدیدی از پروژه ها صورت گرفت و مشکلات دیده شد و مسائلی درچهار چوب و قالب کاری است که اگر به آن ها توجه نشود هم انرژی و هم اعتباراز دست می رود.

وی عنوان کرد: هدف ما خدمت به مردم است ومدیری که تعهد کاری نداشته باشد مدیری نیست که درک درستی از خدمت رسانی به مردم داشته باشد.انتظار من این است که فرماندار ومدیران پای کار باشند و اینکه اگر مدیری پیگیر نباشند قابل توجیح نیست.ما اگرخدمت گذار مردمیم باید در مسیر مشخص تلاش کنیم همچنین دولت خدمتگذار مردم است و وابسته به حزب و گروه خاصی نیست.ما اول باید از مردم عذر خواهی کنیم که قصور ما را ببخشند.

احمدی تصریح کرد:ما قانون داریم و ظیفه هر کس مشخص و باید با تعامل بستررا آماده تا هر کس وظیفه خود را درست انجام دهد.باید هدف اصلی ما خدمت به مردم باشد و باید میزان رضایت مندی مردم را بالا ببریم. در سال های اخیر گلایه های زیادی از سمت مردم بوجود آمده که هدف ما کاهش نارضایتی های مردم و امید دادن به آن هاست.

وی افزود:با هماهنگی های زیادی که صورت گرفت، با دوبار حضور وزیر نفت در این شهرستان پتروشیمی دهدشت در حال اجراست و خوراک پتروشیمی نیز درحال تهیه و خط لوله آن نیز پیگیری  شده است.ایستگاه پمپاز دهدشت غربی که حق مردم شهرستان است متوقف شده بود که پیمانکاراین پروژه نیز تعویض شد تا شرایط برای این پروژه مساعد شود.

احمدی ادامه داد:بخش تولید شهرستان نیز اولویت مهمی برای ما دارد که از برخی از آن ها از جمله گاوداری بزرگ شهرستان بازدید شد و همکاری های لازم نیز درحد امکان صورت گرفت.و به یارری خدا در یکی دو ماه آینده پیشرفت فیزیکی بخش تولیدی را کمک خواهیم کرد تا بستر اشتغال در شهرستان پیشرفت بهتری داشته باشد.همچنین کارخانه سیمان با پیگیری های مجدانه مجددا شروع به کار می کند و اما از آن راضی نیستیم.

وی در پایان گفت: همه اینها فقط گوشه ای از خدمات نظام به مردم است و بنای ما این است که از نگاه های سیاسی و تنگ نطری ها عبور کنیم و با کار و تلاش بستری را برای این منطقه با فرهنگ و هنر فراهم کنیم و این نیز با کمک  فرزندان این منطقه امکان پذیر است.

 

تصاویر تکمیلی/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک