آخرین اخبار

27. مهر 1397 - 15:54   |   کد مطلب: 8690
ایران اگر بخواهد در عرض ۱۲ دقیقه خاورمیانه را به تصرف درمی‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه، نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور مردم و به امامت حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

حسینی در ابتدای خطبه اول خود وهمه نمازگذاران را به رعایت تقوای الهی و حلال و حرام خدا دعوت کرد و گفت: نماز، روزه،حج ،جهاد ،امر به معروف و نهی از منکرو مسائلی از این دست واجب هستند و  باید به انجام دادن آنها اهتمام بورزیم و تهمت،غیبت،اختلاف افکنی میان  مرم ،احتکار و از این قبیل مسائل نیزحرام است و باید از اینان  بپرهیزیم.

 وی گفت: وقتی خداوند خالق و مالک و مدبر ماست حق دارد که از انسان ها بخواهد تا به دستوراتش عمل کنیم. دین اسلام برای تمام حرکات ما برنامه ریزی کرده. حلال ،حرام ، واجب ،مستحب و مکروه ،سرسفره چه طور بشینیم چه کفشی بپوشیم و  برای همه مراحل زندگی ما برنامه منظم دارد.

حسینی افزود: خدا از سر لطف به ما رزق و روزی و چشم و گوش و نعمات فراوان داده و بر همین اساس خدا بر گردن ما حق دارد تا ما به فرامین او جامه عمل بپوشانیم که همین هم به نفع خود انسان است. باید در نگاه و در امور مادی و معنوی از خدا کمک بطلبیم و توفیق عبادت و ترک معصیت را ازاو بخواهیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت در خطبه دوم نماز به ماجرای قتل و سربه نیست کردن جمال خاشقچی نویسنده ، روزنامه نگار و خبرنگار منتقدعربستان سعودی پرداخت و گفت: درست است که خون انسان‌ها محترم و مقدس است و قتل بدون دلیل یک انسان مورد مذمت قرار گرفته است اما ما از مجامع جهانی یک سوال داریم؛

آیا مردم مظلوم یمن انسان نیستند؟

جلوی دیدگان همه رسانه‌های جهان هزاران انسان بی‌گناه سلاخی می‌شود اما هیچ حرفی زده نمی‌شود؟

آیا به کسی تجاوز یا ظلم کردند؟

یا هشت سال جنگ به ایران اسلامی تحمیل کردند و مردم ما را قتل عام کردن و نه تنها چیزی نگفتند بلکه به صدام کمک کردند.

چقدر انسان توسط آل سعود و داعش و القاعده و دست نشانده های آمریکا کشته ولی جهان هیچ اشارعه ای به آن ها نمی کند؟

آمریکا در قتل خاشقجی تلاش می‌کند دامن آل سعود را از این قتل پاک نگه دارد و این چیز عجیبی نیست چون استکبار مرکز جنایات است. مادر جنایتکاران دنیا آمریکاست ریشه جنایت های جهان آمریکاست.

 

 وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: هر ملتی در مقابل سختی ها ومشکلات تحمل کند پیشرفت می کند چنانچه هر ملتی الان پیشرفت کرده  و قدرت دارد قبلا سختی های زیادی را تحمل کردند تا الان به جایگاه های جهانی رسیدند.

 

ملت شریف ایران قبل از انقلاب سختی های زیادی  بر دوش کشیدند و حتی در جنگ 8ساله مشکلات فراوانی را هم تحمل کردند و در مقابل همه توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند و اقتدار آفرینی کردند.

حسینی گفت: رئیس جمهور آمریکا اینگونه اعتراف کرده که ایران اگر بخواهد در عرض ۱۲ دقیقه خاورمیانه را به تصرف درمی‌آورد.

بعضی از کارشناسان این اعتراف را  به دوشیدن بیشتر سعودی ها تحلیل کردند اما بیشتر کارشناسان آمریکایی بر این عقیده اند که روز به روز بر نفوذ و اقتدار ایران  در منظقه و جهان بیشتر شده و به برکت مقاونت، دشمنان ما مغلوب شدند ودراین جنگ اقتصادی دشمن، حضور همه و احساس مسئولیت لازم است وقطعا در این عرصه و شرایط ملت و نظام ایران و انقلابیون پیروز خواهند شد.

 امام جمعه دهدشت تصریح کرد: هدف دشمن نا امید کردن مردم و ناتوان جلوه دادن نظام است تا مردم از نظام جدا شوند بنابراین بر طبل نا امیدی می‌کوبد.

وی در پایان گفت: بخشی از مقاومت امروز ما انجام کار فرهنگی است.باید خدمات نظام را در عرصه های مختلف به مردم معرفی کنیم و با تحلیل درست باید همه به عنوان سرباز نظام در جنگ روانی مقاومت کنیم و سربلند پیروز شویم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک