آخرین اخبار

27. مهر 1397 - 10:00   |   کد مطلب: 8689
این موکب از بخش های مختلفی شامل استراحتگاه خواهران و برادران،بهداری صحرایی،آسپزخانه صحرایی،غرفه های فرهنگی و غرفه های پذیرایی تشکیل شده و مثل سال گذشته آمادگی پذیرایی از زائرین اربعین حسینی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه موکب شهدای شهرستان کهگیلویه با حضور جمعی از اعضای شورای اداری و زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فعالیت خود را در زمینه خدمات‌ رسانی به زائران اربعین آغاز کرد.

 

این موکب از بخش های مختلفی شامل استراحتگاه خواهران و برادران، بهداری صحرایی، آسپزخانه صحرایی، غرفه های فرهنگی و غرفه های پذیرایی تشکیل شده و مثل سال گذشته آمادگی پذیرایی از زائرین اربعین حسینی را دارد.

 

مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در حاشیه افتتاح موکب اظهار داشت: این موکب در مسیر ارتباطی جاده دهدشت به بهبهان،5کیلومتری شهر بهبهان در مسیر کاروان‌های استان های خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان وبلوچستان، شهرستان‌هایی از استان تهران و کشورهای پاکستان و افغانستان قرار دارد.

 

خدایار زینی‌پور گفت: موکب شهرستان از 25/07/97 پذیرای زائران اربعین است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 400 هزار نفر از زوار اربعین حسینی از خدمات موکب بهره مند شوند.

 

وی در پایان گفت: موکب شهدای شهرستان کهگیلویه به هیچ سازمان و نهاد خاصی وابسته نیست و همه کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی بوده در عین حال تعدادی از ادارات شامل سپاه، منابع طبیعی، برق، راه، بخشداری و اداراتی از بهبهان در بخش پشتیبانی کمک کردند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک