آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 15:57   |   کد مطلب: 8684
یکی از خیابان هایی که جهت تعویض لوله آب گودبرداری شده و به گفته مردم حدود دو ماه است که کار آن به طول انجامیده خیابان شهید مصطفی خمینی شهر دهدشت است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معبر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی را بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد.

از منظر دیگر تامین نیاز شهروندان، فراهم کردن خدمات رفاهی ازجمله آسافالت کردن معابر و اساسا زیرساخت هایی که توسط شهرداری ها پایه گذاری می شود، همه و همه نهایتا به پویایی اقتصاد شهر منجر می شود، به این صورت که شهرداری ها با تامین نیازهای روزمره مردم و زمینه سازی جهت توسعه مراکز خدماتی زندگی معیشتی شهروندان را بهبود بخشند و از سوی دیگر شغل های مستمر و پایدار ایجاد کنند.

 

بارها دیده شده است که برای مرمت و تعمیر خیابانی اقدام شده و یا قصد روکش آسفالت در خیابانی را داشته اند اما قیرهای کف خیابان‌ هنوز خشک نشده که تکه‌ای از آسفالت تازه تعمیر شده توسط نهاد دیگری گودبرداری و تخریب می ‌شود و اگر هم چنین نشود، کیفیت کار انجام شده چنان نازل است که جاده تعمیر شده را مشابه یک جاده خاکی نشان می دهد.

این روزها شاهد گله مندی و نارضایتی برخی از مردم و شهروندان دهدشت نسبت به خرابی خیابان ها هستیم.

یکی از خیابان هایی که جهت تعویض لوله آب گودبرداری شده و به گفته مردم حدود دو ماه است که کار آن به طول انجامیده خیابان شهید مصطفی خمینی شهر دهدشت است.

برخی از گود برداری های این خیابان برای ساکنین محله و کودکان بسیار خطرناک بوده و فاقد گارد ریل و حفاظت است که در نتیجه کندی روند عملیات گودبرداری و تعویض لوله های آب گلایه مندی مردم این منطقه از شهردهدشت را در پی داشت.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک