آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 14:46   |   کد مطلب: 8683
مسعودی: با پیگیری های مستمر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در سال گذشته جهت راه اندازی جایگاه شهر سوق امیدواریم تا چند روز آینده این جایگاه به صورت رسمی جهت سوخت رسانی به مردم شریف به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کهگیلویه گفت: با پیگیری های مستمر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در سال گذشته جهت راه اندازی جایگاه شهر سوق امیدواریم تا چند روز آینده این جایگاه به صورت رسمی جهت سوخت رسانی به مردم شریف به بهره برداری برسد.

 

لطف الله مسعودی بیان کرد: از مهمترین اهداف احداث جایگاه سوق، توسعه خدمات به مردم،ایجاد اشتغال،کاهش مسیرهای سوخت رسانی،کاهش صف انتظار در جایگاه های سوخت و استفاده از توان بخش خصوصی(شهرداری سوق) برای ارائه خدمات مطلوب و آسان به شهروندان و مسافرین گرامی است.

 

وی افزود: جایگاه سوق از امروز به صورت آزمایشی راه اندازی می شود تا در صورت عدم بروز مشکل خاصی به صورت نهایی به بهره برداری و افتتاح برسد، در همین زمینه بازرسان و ناظران استانی از فعالیت آزمایشی این پمپ بنزین تا قبل از افتتاح رسمی  نظارت می کنند.

 

مسعودی با اشاره به فرصت شغلی ایجاد شده با افتتاح این جایگاه و ایجاد شرایط بهتر در زمینه سوخت رسانی به مصرف کنندگان تصریح کرد: جایگاه پمپ بنزین شهرداری سوق با هزینه ای بالغ بر 10میلیارد و 500میلیون ریال،اشتغال به کار 5 نفر،تعداد 2سکوی بنزین و نفت و گاز و 8 عدد نازل در مساحت زمین220 متر مربع آماده خدمت رسانی به مردم است.

 

به نقل از یک منبع آگاه در شهرداری سوق پمپ بنزین این شهر در صورت نبود مشکلات فنی سه شنبه یا چهارشنبه همین هفته به صورت رسمی و با حضور برخی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک