آخرین اخبار

13. مهر 1397 - 19:52   |   کد مطلب: 8680
ما در جنگ اقتصادی باید مشارکت کنیم و بجنگیم و با بعضی از بازاریان و سودجویان مقابله اساسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه، ظهر امروز نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

 

حسینی در ابتدای خطبه اول ضمن دعوت خود وهمه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی همه را به انجام واجبات و ترک محرمات توصیه کرد وبا توجه به اینکه امروز به روایتی مصادف بود با شهادت امام زین العابدین(ع) عرایضی را در مورد ایشان بیان کرد.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری دراجتماع با شکوه بسیجیان در  ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی اشاره کرد و گفت: آمریکا اگر چه قدرت اقتصادی و نظامی بالایی دارد اما به دلیل اینکه دارای منطق انسانی نیست به دنبال انسانیت و اخلاق نیست بلکه مبنای آن قلدری و زورگویی است.

در رابطه با مشکلات اقتصادی کشور مشکلاتی داریم در بحث صرفه جویی اشکلات داریم اما اشکال عمده ما در اقتصاد بن بست است که با توجه به ظرفیت های داخلی و توانمندی هایی که داریم بن بست بی معناست.

شکست تحریم یعنی شکست آمریکا و اگر تحریم ها شکسته شوند آمریکا شکست و سیلی دیگری خواهد خورد.

وی افزود: بر اثر طرح تحریم های فلج کننده اقتصادی انگلیس در سال های 1296 شمسی  1/3 جمعیت ایران جان خود را از دست دادند ولی انگلیس کاری ازپیش نبرد حالا نوبت آمریکاست که شکست سنگینی از ملت ما بخورد.

ما در جنگ اقتصادی باید مشارکت کنیم و بجنگیم و با بعضی از بازاریان و سودجویان مقابله اساسی شود.

اینها دارند در زمین دشمن بازی میکنند و امروز احتکار یعنی همدستی با دشمن و آمریکا.

مردم هم باید با این جو روانی منطقی برخود کنند و در خرید و مصرف اجناس دقت کنیم تا خدایی ناکرده به جنگ روانی دشمن کمک نکنیم.

یکی از راههای مقابله با گرانی ها این است که در خریدهایمان اولویت بندی داشته باشیم و به صورت روزانه یا نهایتا هفتگی خرید های لازم را انجام دهیم.

 

وی در ادامه از هییت های مذهبی،مساجد و نیروهای نظامی و انتظامی جهت برقراری امنیت و مخصوصا جوانان پای کار که اکثر فعالیت های مذهبی در ماه محرم را اجرا می کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی هفته نیرو انتظامی را به همه عزیزانی که به نظم و انضباط در جامعه کمک می کنند تبریک گفت و به نیابت از مردم از این عزیزان به خاطر تلاش های بی وقفه تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه دهدشت در پایان از سپاه پاسداران که جواب کوبنده،سریع و دقیقی به تروریست های گروه الاحوازی داد و با شلیک شش موشک و پهباد به دشمن یورش برده و انتقام سختی گرفتند تا دشمنان جیره خوار حساب کار  دستشان بیاید تشکر کرد و گفت: که بار دیگر درسی به ارباب های خبیث استعماری و استکباری و آمریکا دادند که تا ابد فراموش نخواهند کرد و آمریکا و اسرائیل می فهمند که اگر حرکتی از این دست انجام دهند مواضع آن ها مخصوصا ناوهای آنها با مورد آماج موشک های سپاه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک