آخرین اخبار

1. بهمن 1396 - 19:56   |   کد مطلب: 8674
صبح امروز جشن عبادت 500 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان کهگیلویه به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه ؛ در آستانه ایام ولادت با سعادت حضرت زینب(س) مراسم جشن 500 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان کهگیلویه  با حضور، مادران، مدیران ومعلمان مدارس ابتدایی در مصلای امام خمینی(ره) برگزارشد.
سخنران این جشن عبادی - معنوی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اصل امام جمعهشهرستان کهگیلویه بود.
حسینی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک جشن بلوغ نوشکوفه های اسلامی افزود: از امروز شما دانش آموزان عزیز به عنوان نمونه والگو عبادت های واجب واساسی مثل نماز خواندن و رعایت دیگر مسائل دینی را آغاز خواهید کرد.
حسینی تصریح کرد: وقتی دختری در خانه مشغول عبادت است مایه برکت ونورانی شدن آن منزل و ورود فرشتگان الهی به آن محیط می شوند.
امام جمعه بیان کرد: مشکلاتی که امروزه گرفتار فرزندان ما شده نتیجه بی توجهی وسهل انگاری والدین است و برخی از پدران ومادرانی که به تکالیف الهی فرزندانشان بی توجهی میکنند بادست خود راه فساد وشیطانی رانشان فرزندانشان می دهند.
حسینی درادامه اظهار داشت: اگر دختر وپسری درانجام تکالیف شرعی واحکامی خود دقت کند،  درسرای آخرت بهشت برین جایگاه اوست ولی اگر خدای ناکرده غفلت کند گناه وجودش را فرا می گیرد.
درپایان حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر وتشکر از شرکت کنندگان در این جشن خطاب به والدین و مدیران اموزشی وتربیتی افزود: باید درطی دوران تحصیل به فکر تکالیف الهی دانش آموزان هم در خانه وهم در مدرسه باشیم و تنها با این کاراست که میتوان راه سعادت وبهشت را به فرزندان خود نشان دهیم.

معاونت پرورشی آموزش وپروش شهرستان کهگیلویه در گفتگو با کهگیلویه افزود: همزمان با چنین جنشی برنامه جشن تکلیفی  به صورت منسجم برای پسران پایه اول متوسطه نیز در نظر گرفته شده.
حقانی ضمن تبریک جشن تکلیف دانش آموزان اظهار داشت: نظیر چنین جشنی نیز در مدارس سوق و بقیه مدارس اطراف شهرستان کهگیلویه نیز خواهیم داشت.
حقانی تصریح کرد: برگزاری چنین جشن هایی باعث می شود دانش آموزان نسبت به برگزاری تکالیف شرعی خود پرتلاش وهمواره به فکر انجام اعمال صالحات خود باشند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک