آخرین اخبار

20. دى 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 8658
خطر سقوط برخی از تیرهای چراغ برق ازسوی مسئولان با اندک توجهی به خوبی قابل کنترل است،لاکن بی توجهی به وضعیت نابسامان تعدادی ازاین تیرهای چراغ برق میتوان خطرات جدی برای شهروندان عزیز به وجوداورد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ باتوجه به اینکه از عمربرخی از تیرهای چراغ برق کهگیلویه بیش ازسی سال می گذرد وگاهی شاهد سقوط تعدادی ازاین تیرهای چراغ برق درسطح برخی ازخیابان های شهر بوده ایم لذا مسئولین نسبت به تعمیر وجایگزین کردن برخی ازاین پایه ها سهل انگاری ازخود به نمایش گذاشته که این موضوع همواره باعث پدید آمدن پیامدهای خطرناکی برای شهروندان گردیده است.

ازدلایل عدم ایمنی تیرهای چراغ برق میتوان به فرسودگی،بلاهای طبیعی(سیل، زلزله و آتش)،تصادفات جاده ای و.... اشاره نمود که دراین بین سهم فرسودگی ازدیگرعوامل بیشتر است.

فرسودگی این تیرهای برق به واقع می تواند باعث حادثه آفرینی با توجه به قرار گرفتن در خیابان باشد که این موضوع باید در سریعترین زمان ممکن توسط مسئولین ذی ربط پیگیری و حل شود تا هم از خسارات به دیگر تیرها و هم از حادثه آفرینی در این حیطه جلوگیری می شود.

اغلب این پایه های برق که ظاهری قدیمی وچوبی دارند علاوه به خطراتی که درپی دارند چهره ای زشت رابه محلات قدیمی که با ساخت وسازهای امروزی متفاوت است پوشانده که امیدواریم با پوشش خبری این معضل بزرگ متولیان امر به خود بیایند ودر سدد رفع این معضل پیش روی شهروندان باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک