آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 12:12   |   کد مطلب: 8623
فرماندار کهگیلویه مشکل ملکی اداره بیمه سلامت شهرستان را موضوعی قابل پیگیری و حل شده دانست و گفت: در این رابطه 700 متر زمین ملکی برای این موضوع در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و با هماهنگی مسکن و شهرسازی در اسرع وقت تحویل داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اقدامات بیمه سلامت استان و شهرستان گفت: بیمه سلامت یکی از پایه های اصلی سلامت بوده است که در بحث اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

علی پوزش سلامت و شادابی را وسیله ای مهم و اساسی برای رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت بود که اجرای آن  تأثیر بسزایی در افزایش سلامت مردم داشته است.

علی پوزش با اشاره به رضایت مردم از طرح تحول نظام سلامت افزود: ارتقاء سلامت جامعه و درمحوریت قرارگرفتن اقشار آسیب‌پذیر مناطق محروم از ثمرات اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده است.

وی عنوان کرد: شاید در اجرای این طرح نواقصات و کمبودهایی وجود داشته ولی تامین سلامت جامعه از مهمترین وظایف دولت به شمار می رود و در این بین اقداماتی در جهت پایدار کردن منابع نظام سلامت از جمله کاهش هزینه بیماران بستری شده در بیمارستان ها از 3 درصد تا 10 درصد، رایگان شدن هزینه زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی و تامین تمام نیازهای دارویی و تجهیزاتی بیمار از سوی بیمارستان ها از مهم‌ترین نتایجی است که اجرای طرح تحول سلامت به دنبال داشته است.

فرماندار کهگیلویه با مهم دانستن اولویت های جامعه بشری در موضوع سلامت جامعه خاطرنشان کرد: حمایت مالی از مردم در پرداخت هزینه‌های سلامت از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بوده و دولت برای اجرای صحیح آن و این که پرداختی از جیب مردم را کاهش دهد نقش بیمه ها را افزایش داده و همچنین در کاهش هزینه های بیماران و افزایش کیفیت خدمات اقداماتی مهمی را انجام داده است.

پوزش در ادامه مشکل ملکی اداره بیمه سلامت شهرستان را موضوعی قابل پیگیری و حل شده دانست و گفت: در این رابطه 700 متر زمین ملکی برای این موضوع در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و با هماهنگی مسکن و شهرسازی در اسرع وقت تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک