آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 1:22   |   کد مطلب: 8599
بکارگیری برخی نیروهای بدون ضابطه در شهرداری یاسوج از ماه های اخیر تاکنون بازتاب های زیادی در رسانه های محلی داشته و این موضوع امروز در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر یاسوج مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کهگیلویه؛ ، صبح امروز نشستی باحضور اعضای شورای شهر یاسوج به منظور بررسی وضعیت بکارگیری برخی نیروهای بدون ضابطه در شهرداری یاسوج در برگزار شد که قرار است به زودی موضوع این نیروها تعیین تکلیف شود.

نائب رئیس شورای شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: اعضای شورای شهر یاسوج خواهان اخراج این نیروها از بدنه شهرداری یاسوج هستند اما کماکان موضوع جهت بررسی بیشتر در شهرداری و شورای شهر در جریان است.

کیوان آشنا اظهار کرد: موضوع اخراج نیروهای بدون ضابطه در شهراری یاسوج با قوت ادامه دارد و منتظر نظر حوزه حراست، منابع انسانی و اداری مالی شهرداری یاسوج برای اعلام تاریخ بکارگیری این نیروها هستیم.

وی بیان کرد: چارت کلی شهرداری یاسوج حدود 400 تا 500 نفر است اما از بدو تاسیس این شهرداری در یاسوج دو برابر این آمار به کارگیری شده که مشکلات متعددی را برای این نهاد خدمات رسان ایجاد کرده است.

آشنا ابراز داشت: افرادی که از اواخر سال 95 و از سال 96 و در زمان انتخابات بدون ضابطه به کاری گیری شده اند نیز باید بررسی و تعیین تکلیف شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز آبان امسال گفته بود: تعداد 30 نیروی استخدام شده فله‌ای در شهرداری یاسوج در روزهای آخر تصدی شهردار سابق تعیین تکلیف می‌شوند.

سید عبدالکریم عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداریکهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج نزدیک به 30 نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری مشغول بکار شدند که نظر دفتر شهری استانداری اخراج تمام این نیروها است.

با برگزاری جلسه امروز، باید دید شورای شهر، شهرداری یاسوج و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا چند روز آینده خبر اخراج این نیروها را اطلاع رسانی خواهند کرد یا نیاز به بررسی بیشتر یا اتخاذ تصمیم جدید دارد.

انتهای پیام/200

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک