آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 23:48   |   کد مطلب: 8594
سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان گفت: یازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد. يازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهيختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد.

به گزارش کهگیلویه؛  سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان گفت: یازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد.  یازدهمین نشست هم اندیشی انجمن هم اندیشی فرهيختگان و دانشجویان بمناسبت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دانشجویان استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد در تهران برگزار می گردد.

ویژه برنامه روز دانشجو با برنامه های شاد و متنوع با استفاده از ایده های برتر دانشجویان در روز دوشنبه مورخ 96/9/13 ساعت 17 در تهران. خیابان نجات الهی .نبش سپند. دانشگاه پیام نور تهران جنوب.ساختمان آموزشی.سالن شهید عضدی. طبقه هفتم برگزار می شود.

 این همایش باحضور حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، استاندار و مقامات ملی و استانی فارس و کهگیلویه و بویر احمد در راستای ایفای نقش دانشجویان متناسب با نیاز ها و اولویتها برای توسعه منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سایت فرهیختگان: دانشجویانی که آمادگی صحبت در این نشست رو دارند رزومه خود را به پست الکترونیکی
farhikhte.k.b93@gmail.com
ارسال وعلاقمندان و دانشجویان برای فعالیت و عضویت در كانون، به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه وثبت نام نمایند.  جهت اطلاعات بیشتر باشماره های
09176655462
و 09356939859 وتماس حاصل فرمایید./

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک