آخرین اخبار

7. آذر 1396 - 10:42   |   کد مطلب: 8583
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه مطرح کرد:
عامل شرارت و نا امني در شهرستان کهگيلويه دستگير شد
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري عامل شرارت و نا امني و اخلال در نظم عمومی توسط ماموران کلانتري 11 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش کهگیلویه، سرهنگ "منوچهر سياهپور" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار کرد: به دنبال شكايات مردمي مبني بر اخلال در نظم و امنيت عمومي ، قمه کشي ، سلب آسايش شهروندان و قدرت نمايي با سلاح سرد توسط فردي در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس شهذستان قرار گرفت. 

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه افزود : مأموران کلانتري 11 با همکاري عوامل يگان امداد اين شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و يك قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مامورين را داشت از او كشف كردند. 

 وی ادامه داد: اين شرور اخلال در نظم عمومي ، تمرد به مامورين ، قمه کشي ، قدرت نمايي با سلاح سرد و سلب آسايش عمومي براي شهروندان و نزاع و درگيري را در پرونده خود دارد. 

سياهپور با اشاره به اينكه متهم پس از تكميل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد ، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه يکي از وظايف ذاتي پليس ايجاد امنيت و آرامش رواني جامعه بوده و احساس امنيت مهمتر از امنيت فيزيکي در نزد شهروندان است، اين اقدام پليس که با هماهنگي و دستور مقام قضايي انجام شد بازتاب خوبي در بين مردم داشته و از اينكه پليس بار ديگر آرامش را براي آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودي كردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک