آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 12:28   |   کد مطلب: 8582
در دیدارمسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان با فرمانده سپاه کهگیلویه مطرح شد:
مردمی بودن بسیج وجه تمایز آن با دیگر ارگان ها است/دانشجویان بسیجی با بصیرت و دشمن شناسی تشکیک ها را برطرف روشنگری کنند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در دیدار با جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان در هفته بسیج اظهارکرد : دانشجویان بسیجی با بصیرت و دشمن شناسی تشکیک ها را برطرف و تحلیل و روشنگری کنند.

به گزارش کهگیلویه، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه باحضور در دفتر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده دیدار و گفت وگو کردند.

درابتدای این دیدار حجت الاسلام حیدرخواه با تبریک پیروزی محورمقاومت در عراق وسوریه ونابودی داعش گفت:در همین نبرد نیز روحیه بسیجی نقش اساسی داشته است.

وی افزود:دشمنان نابودی داعش را در بازه ۳۰ساله می دانستند ولی جوانان محور مقاومت آنها را برای همیشه و در مدت کوتاهی نابود کردند.

دهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز در این دیدار اظهار کرد: تفکر بسیجی وابسته به نهاد خاصی نیست و مردمی بودن آن وجه تمایز با دیگر ارگان هاست.

سرهنگ برومندزاده با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و دیگر دوران این انقلاب گفت:باهمین روحیه بسیجی تاکنون از بسیاری امتحانات وسختی ها سربلند بیرون آمده ایم.

وی افزود:تفکربسیجی امروز در سایر نقاط دنیا به وضوح دیده می شود.

برومندزاده با اشاره به پایان عمرداعش ادامه داد: بامقاومت وایستادگی جوانان محور مقاومت این پیروزی محقق شد.

وی گفت :با تهدیدات مختلف دشمن باز هم روحیه بسیجی به کمک می آید همانطوری که در بحث امدادی و دیگر عرصه ها نیز این روحیه بسیجی درخشان است.

سعید برومندزاده دانشجوی بسیجی را فرمانده ای درخط مقدم عنوان کرد و گفت:امیدواریم باهمان روحیه انقلابی و ایستادگی بر مواضع همواره مسئولیت های مختلف را بردوش داشته باشید.

دهدشت

وی پایه گذاری تفکر داعش را در کشورهایی چون عربستان عنوان و تصریح کرد: آنها زیربنایی کارکرده اند و از این پس تهدیدات جدید را به وجود خواهند آورد.

برومندزاده توطئه چینی را اساس کار آنها بیان کرد و گفت: مبارزه با هلال شیعی و  همچنین ایران هراسی در اولویت کاری دشمنان تکفیری باحمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی است.

سرهنگ برومندزاده تشکیل امپراتور عثمانی راسناریوی دیگر دانست و اظهارکرد : دانشجویان بسیجی با بصیرت و دشمن شناسی تشکیک ها را برطرف و تحلیل و روشنگری کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک