آخرین اخبار

4. آذر 1396 - 12:43   |   کد مطلب: 8577
امام جمعه دهدشت در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه شهرستان کهگیلویه:
سپاه همواره توطئه های دشمنان نظام اسلامی را برطرف کرده است/سپاه مظهر اقتدار اسلامی است
مام جمعه دهدشت با بیان اینکه با وجود تمام توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی با اقتدار راه خود را دنبال می کند گفت: سپاه و بسیج مشکلات نظام اسلامی را برطرف و توطئه‌های دشمن را همواره خنثی کرده است.

به گزارش کهگیلویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به همراه پرسنل این ناحیه به مناسبت هفته بسیج با  امام جمعه شهر دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج، برچیده شدن شجره خبیثه داعش را تبریک گفت و این موفقیت را محصول تلاش بسیجیان، سپاه و شهدای مدافع حرم دانست.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه با وجود تمام توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی با اقتدار راه خود را دنبال می کند گفت: سپاه و بسیج مشکلات نظام اسلامی را برطرف و توطئه‌های دشمن را همواره خنثی کرده است.

دهدشت

حسینی آل سعود را حکومتی عقب‌مانده توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی تنها برای رسیدن به اهداف خود از این حکومت استفاده ابزاری می کند.

وی تاکید با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی که فتنه داعش را نابود کرد ادامه داد: سپاه و بسیج بود که این فتنه را سرکوب و دشمن را با شکستی سنگین روبه رو کرد.

دهدشت

حسینی تاکید کرد: آمریکا همواره دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی است و مدام در حال طراحی توطئه های جدید است.

امام جمعه دهدشت در پایان فزود: بسیج و سپاه به عنوان نهاد های فعال در همه عرصه‌ها باید بصیرت، آمادگي و هوشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک