آخرین اخبار

4. آذر 1396 - 0:18   |   کد مطلب: 8575
در میان آثار اکران شده از صبح چهارشنبه (یک آذر) فیلم سینمایی «قاتل اهلی» مورد توجه مخاطب قرار گرفت و فروش آن در تهران و اکران محدود شهرستان به ۲۲۵ میلیون تومان ظرف ۲ روز گذشته رسید.

به گزارش کهگیلویه،   با توجه به اکران فیلمهای جدید تنوع ژانر در فیلم های اکران شده لحاظ شده و مخاطب علاوه بر فیلم های کمدی و اجتماعی ، فیلم باموضوع دفاع مقدس و مستند نیز می توانددر اکران جدید ببیند و همه ذائقه‌ها در نظر گرفته شده است به امید این که سینما در ماه آذر فروش خوبی داشته باشد و مخاطب از فیلم های اکران شده استقبال کند. 

احمد مختاری مدیردفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: فیلم «ثبت با سند برابر است» در تهران ظرف دو روز چهارشنبه و پنج شنبه به فروش 120 میلیون تومان رسیدو در شهرستان به صورت محدود و تنها در 10 سالن به نمایش در آمد که فروش آن به 30 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به 150 میلیون تومان رسید. 

وی ادامه داد: فیلم «خانه دختر» در تهران به فروش 1 میلیاردو 854 میلیون و در شهستان به فروش 930 میلیون تومان دست یافت که فروش کل فیلم تاکنون به رقم 2 میلیاردو 784 میلیون تومان رسید.فیلم «ملی و راه های نرفته اش» در تهران به فروش 1 میلیاردو 520 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 560 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به رقم 2 میلیارد و 80میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «غیرمجاز» گفت : فیلم هم اینک به فروش 210 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در تهران و شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد اکران شد که با توجه به اکران محدود در شهرستان ها فیلم ظرف دو روز به رقم فروش 225 میلیون تومان رسید و از صبح شنبه در شهرهای خوزستان، گیلان، مازندران و... اکران خواهدشد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «زرد» همچنان با اقبال مخاطب روبرو است و هم اینک فروش فیلم به 5 میلیارد و220میلیون تومان رسید. 

منوچهر زبردست مدیرعامل دفتر پخش  سبحان گستر درباره فروش فیلم «خفه گی» گفت: همچنان  فیلم با اقبال مخاطب مواجه است و  فروش فیلم به رقم 3 میلیارد و 770 میلیون تومان رسید. 

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم سینمایی «خالتور» به فروش 1 میلیاردو 943 میلیون و 154 هزار تومان رسید، فیلم «قهرمانان کوچک» به فروش 2 میلیارد و 107 میلیون و 817 هزار تومان رسید، فیلم «ایتالیا ایتالیا» به فروش 1 میلیارد و 257 میلیون  717 هزار تومان رسید، فیلم «آزاد به قید شرط» به فروش 214 میلیون و 814 هزار تومان رسیدو فیلم «انزوا» به فروش 51 میلیون و 877 هزار تومان رسید. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک