آخرین اخبار

25. آبان 1396 - 10:41   |   کد مطلب: 8537
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از آمادگی تمامی گروه های جهادی بسیج شهرستان کهگیلویه جهت اعزام به مناطق زلزله زده خبرداد و گفت: 40 نفر نیروی تخصصی سپاه کهگیلویه متشکل از پزشک و پرستار جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده آماده باش هستند.
دهدشت

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از زلزله رخ داده در غرب کشور اظهار کرد: قریب به یک هزار روستای آسیب دیده درمناطق زلزله زده با توجه به توان و عملکرد سپاه در بحث آواربرداری به این نهاد انقلاب اسلامی واگذار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: فردا به ۱۰ کامیون اولین کاروان کمک‌های مردمی سپاه کهگیلویه وبویراحمد فردا به مناطق غرب کشور اعزام خواهد شد.

دهدشت

وی تاکید کرد: سپاه به صورت خودجوش از همان دقایق ابتدایی زلزله غرب کشور و قبل از برگزاری جلسه ستاد بحران و اعلام رسمی، شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرد.

برومندزاده از آمادگی تمامی گروه های جهادی بسیج شهرستان کهگیلویه جهت اعزام به مناطق زلزله زده خبرداد و گفت:  40 نفر نیروی تخصصی سپاه کهگیلویه متشکل از پزشک و پرستار جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده آماده باش هستند.

وی ادامه داد: به محض اینکه استان های زلزله زده اعلام‌ کنند، نیروها اعزام خواهند شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک