آخرین اخبار

25. آبان 1396 - 10:03   |   کد مطلب: 8534
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: مردم می توانند کمک های خودرابه جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور علی الخصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شده و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه ، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای اهداف و برنامه های ،بشر دوستانه خود وظیفه دارد با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و ملت شریف ایران، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه جان خراش ، نسبت به برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در سراسر کشور اقدام کنند.

بر همین اساس سیدعادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان می توانند برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت واریز و فیش خود را تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان دهند.

رهبریان لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان را از جمله: پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشیچادر، کنسرو و خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک، وسایل بهداشتی نوزاد و... بیان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از همشهریان خواست کمکهای خود را به غرفه کمک به زلزله زدگان غرب کشور واقع در جلوی ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه تحویل دهید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک