آخرین اخبار

15. آبان 1396 - 1:24   |   کد مطلب: 8512
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد:
اجازه ندهیم تنها سالن سینمای كهگيلويه و استان به فراموشی سپرده شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خواستار توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر شد و تصریح کرد: اجازه ندهیم که بر اساس رسالتی که بر دوش ماست تنها سالن سینمای شهرستان و استان با بحران مواجه شده و به فراموشی سپرده شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،     رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه   خواستار توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر شد و تصریح کرد: اجازه ندهیم که بر اساس رسالتی که بر دوش ماست تنها سالن سینمای شهرستان و استان با بحران مواجه شده و به فراموشی سپرده شود.

  جلسه فرهنگ‌سازی سینما، مردم و مسئولین با حضور فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و جمعی از اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست ضمن گلایه‌مندی از صحبت‌های یکی از مسئولان استانی که در کهگیلویه و بویراحمد هیچ سالن سینمایی وجود ندارد، اظهار كرد: خوشبختانه سینما دهناد دهدشت که نوستالژی جوانان دهه شصتی است همچنان در این شهرستان فعالیت دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با توجه به اکران بروزترین فیلم‌ها در سینما دهدشت، پیشرفت تکنولوژی را باعث عدم استقبال مردم از سینماها دانست و بیان کرد: به دلیل وجود مانیتورهای بزرگ سینما در خانه‌ها، تماشای فیلم‌های روز در سالن‌های سینما مورد استقبال عمومی قرار نمی‌گیرد و چنین عاملی باعث شکست سالن‌های سینما در سراسر کشور خصوصأ در شهر دهدشت شده است.

وی خواستار توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر شد و تصریح کرد: اجازه ندهیم که بر اساس رسالتی که بر دوش ماست تنها سالن سینمای شهرستان و استان با بحران مواجه شده و به فراموشی سپرده شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: در اینجا جمع نشدیم که آخرین میخ را بر تابوت سینما دهناد بکوبیم بلکه انتظار داریم با توجه به شرایط فعلی، همه مسئولان با وحدت و همکاری بیشتری سینما را نگه داریم و تدابیری اندیشیده شود که مخاطب با سینما آشتی کند.

در ادامه این نشست نور‌الله دهناد افزود : در ابتدای شروع کار،  سینما روند بسیار خوبی داشت اما متأسفانه بعد از چند سال این پیشرفت رو به افول گذاشت.

مسئول سینما دهناد دهدشت از بهسازی و نوسازی این سینما خبر داد و با بیان اینکه این سینما تاکنون خروجی مناسبی نداشته است، گفت: به دلیل علاقه‌ای که شخصا به کار فرهنگی دارم در دهدشت مانده‌ام.

وی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، تصریح کرد: دیگر مایل به ادامه این کار نیستم، مسئولان یا جهت بهبود چنین فعالیت فرهنگی چاره اندیشی کنند و یا به بنده اجازه دهند سالن سینما را تغییر کاربری بدهم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک