آخرین اخبار

15. آبان 1396 - 0:57   |   کد مطلب: 8510
در جلسه ستاد صیانت از حریم، امنیت عمومی و حقوق شهروندی دهدشت مطرح شد
تکریم ارباب رجوع نقش مهمی در توسعه یک جامعه دارد / همه نهادها نسبت به رعایت‌ حقوق شهروندی پايبند باشند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خواستار افزایش مطالعه مفاد شهروندی از مسئولان شد و افزود: تکریم ارباب رجوع نقش مهمی در توسعه یک جامعه در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خواستار افزایش مطالعه مفاد شهروندی از مسئولان شد و افزود: تکریم ارباب رجوع نقش مهمی در توسعه یک جامعه در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در جلسه ستاد صیانت از حریم، امنیت عمومی و حقوق شهروندی در دهدشت، رعایت حقوق شهروندی را از وظایف همه مسئولان دانست و اظهار کرد: اداراتی که نسبت به حقوق شهروندی سهل‌انگاری می‌کنند باید با آن‌ها برخورد شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خواستار پایبندی همه نهادها نسبت به رعایت‌کردن حقوق شهروندی شد و تصریح کرد: ما باید اولویت کاری خود را جلب رضایت‌مندی شهروندان قرار دهیم.

در ادامه این نشست سید ایرج کاظمی‌جو بیان کرد: برای آشنایی بیشتر مسئولان با موضوع حقوق شهروندی، مفاد آن را به صورت دفترچه چاپ نموده و در اختیار مسئولان شهرستانی قرار دادیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، گریزی به حوزه خبر و و خبررسانی زد و با بیان اینکه برخی مدیران ظرفیت نقد‌پذیری آن‌ها پایین است، گفت: متاسفانه برخی مدیران خواستار انعکاس تیترها از خبرنگاران مطابق میل خودشان هستند که چنین چیزی مغایر با حقوق شهروندی است

.

وی خواستار افزایش مطالعه مفاد شهروندی از مسئولان شد و افزود: تکریم ارباب رجوع نقش مهمی در توسعه یک جامعه در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.

اسلام خسروی در این نشست اظهار كرد: پایبندی به قانون نقش بسیار مهمی در توسعه جواعم شهری به همراه خواهد داشت.

معاون فرماندار کهگیلویه خواستار اجرایی‌شدن مفاد حقوق شهروندی از مسئولان شد و تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به شهروندان قانون‌پذیرتر افزایش دهیم.

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی در ادارات شد و خاطرنشان کرد: هر اداره باید یک کارگروه خاص برای اجرای اصول حقوق شهروندی تشکیل دهد.

خسروی افزود: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای برگزاری دوره آموزش حقوق شهروندی به نحو احسن استفاده کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک