آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 13:02   |   کد مطلب: 8508
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
جمهوری اسلامی هیچ‌گونه ارتباط مسالمت‌آمیزی با استکبار نخواهد داشت
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبنای تصمیم‌گیری جمهوری اسلامی مبتنی بر دین‌مداری است و در این شرایط هیچ‌گونه ارتباط مسالمت‌آمیز با استکبار نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فتاح محمدی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در دهدشت گفت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش اساسی ایفا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران به بلوغ فرهنگی و فکری دست پیدا کرده و هر روز نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب می‌کند.

دهدشت

وی ادامه داد: مبنای تصمیم‌گیری جمهوری اسلامی مبتنی بر دین‌مداری است و در این شرایط هیچ‌گونه ارتباط مسالمت‌آمیز با استکبار نخواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ایران اسلامی ضمن اینکه از حقوق ملت خود دفاع می‌کند اما در مواردی که نیاز باشد تهاجمی بودن مبارزه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

محمدی تصریح کرد: تاریخ نشان داد آمریکا و استکبار به هیچ عهد و پیمانی منطقی و پایبند نیستند و تنها با قدرت تهاجمی می‌توان آن‌ها را سر جای خود نشاند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک