آخرین اخبار

5. آبان 1396 - 19:14   |   کد مطلب: 8487
نیروهای مشترک عراقی با ادامه پیشروی در شهرستان «القائم» در غرب الانبار، به مرزهای سوریه رسیدند و با همکاری نیروهای ارتش سوریه، مقرهای مشترکی را برای جلوگیری از هرگونه رخنه امنیتی ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  نیروهای عراقی در ادامه دومین مرحله از عملیات آزادسازی مناطق غرب استان «الانبار»، موفق شدند، کلیه مناطق و ساختمانها در اطراف شهرستان «القائم» را از دست داعش آزاد کنند.

بنا بر این گزارش، نیروهای عراقی طی درگیری‌های شدید با داعش در جنوب القائم، موفق به پیشروی در این شهرستان شدند و با کشتن نزدیک به 30 تروریست و زخمی کرده ده‌ها نفر از آنها، به سوی مرکز این شهرستان پیشروی کردند.

خبرنگار اعزامی شبکه المیادین به مرزهای مشترک عراق و سوریه، طی گزارشی اعلام کرد که نیروهای مشترک عراقی و ارتش سوریه در نقطه مرزی مشترک با یکدیگر روبرو شدند و هر دو طرف با هماهنگی، نقاط مشترکی را ایجاد کردند زیرا نمی‌توان میان القائم عراق و البوکمال سوریه، تفاوتی قائل شد و برقراری امنیت هر دو شهر به طور مشترک میسر می‌شود و هدف بعدی این نیروها، جلوگیری از هر نوع رخنه تروریست‌ها به این مناطق آزادشده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت عراق اکنون از مرزهای این کشور در حال رصد مواضع داعش در داخل اراضی سوریه هستند. 

یک مقام مسئول نظامی سوریه در این‌باره گفت: ما با نیروهای مقاومت عراقی در خندقی واحد علیه تروریست‌ها هستیم و اکنون بیش از 250 کیلومتر از مرزهای مشترک عراق و سوریه پاکسازی و مصون شده است.

انتهای پیام/غ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک